Onvergetelijke zomerliefde

Lieve meiden,

Ik zit een beetje beetje met een gevoel waar ik niet echt happy van word.
2 jaar geleden was ik met mijn ouders en mijn zus op vakantie gegaan naar Spanje.
Het was daar heel gezellig. Op een avond hadden we daar een groepje jongens leren
kennen die ook bij ons in het hotel zaten. Mijn zus en ik zaten op het terras en hun zaten langs
ons. Vanaf het moment dat hun langs ons kwamen zitten viel 1 jongen me meteen al op.
Hun gingen eerder weg, want hun gingen naar de discotheek. Toen hun opstonden en wegliepen
keek die ene jongen heel de tijd naar mij.

Wij gingen die avond ook op stap en heel toevallig waren hun ook in die discotheek haha. Toen hun zagen dat wij er ook waren kwam hij ineens naar me toe. Ik wist niet wat me overkwam want ik had nog nooit zo´n mooie jongen gezien. Hij vroeg hoe oud ik was (ik was 16) en hij 21. Hij vond het leeftijdsverschil toch wel moeilijk. Die avond kwam die toch terug naar mij. Hij vroeg of ik mee naar buiten ging om dat het binnen heel warm was. Buiten gingen we ergens zitten en kletsten we heel lang, hij zei dat hij me echt niet vond overkomen als iemand van 16. Die avond hadden we een paar keer gezoend en de dagen daarna hadden we het super gezellig, we gingen elke dag met hem en zijn vrienden naar het strand.

Toen kwam het moment dat hij naar huis ging, ik was er kapot van. Gelukkig had ik wel zijn nummer en die maanden daarna appte we veel. Helaas werd dat natuurlijk steeds minder. Hij woont niet heel ver van me vandaan, zo´n halfuurtje rijden met de auto. Hij zei ook voordat die wegging dat we helemaal niet ver uit elkaar woonde, maar van elkaar zien is nooit meer iets gekomen… Een jaar geleden was ik erachter gekomen dat hij een vriendin had. Ik was er echt kapot van, raar kan dat zijn he?

Volgend schooljaar ga ik in zijn stad studeren, ik heb er heel veel zin in. Maar nu ben ik een paar weken geleden achtergekomen dat hij met dat meisje gaat samenwonen, ik ben hier heel erg verdrietig geworden. Voor mij was hij echt de perfecte jongen, in 2 jaar ben ik ook niemand tegengekomen zoals hij. Ik denk nog elke dag aan hem, terwijl ik weet dat ik gewoon niks aan de situatie kan veranderen. Ik heb gewoon het gevoel dat ik mijn gevoelens tegen hem duidelijk moet zeggen. We hadden echt zo´n goede klik. Maar ik moet eigenlijk gewoon doorgaan met mijn leven…

Ik weet dat ik er niks aan kan veranderen, maar ik wilde gewoon even mijn verhaal van me afschrijven. Dit lucht echt op. Misschien hebben jullie tips of hebben jullie hetzelfde meegemaakt met een vakantieliefde?

Alvast hartstikke bedankt!
Dikke kus

Hey meid!
Ik snap dat het moeilijk voor je iets (ik heb zelf ook zoiets meegemaakt, en je vergeet het niet zo snel :hammer:).
Het beste is om gewoon verder te leven, en ja idd dat gaat niet zomaar.
Weetje meid, er zijn 1000 jongens die jou vast wel zien zitten! :slightly_smiling_face:
Succes <3 Xxx

Ik denk dat je hem moet vergeten. Hij gaat samenwonen en ik denk niet dat je zijn relatie wilt kapotmaken… Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt, echt een rotgevoel! Maar je vind vast een andere leuke jongen! :slightly_smiling_face:

Alsjeblieft gebruik gewoon ‘zij’ ipv ‘hun’.
Maar je moet er overheen komen. Voor hem ben je waarschijnlijk enkel een vakantieliefde geweest.
Als je straks in die stad gaat studeren, ontmoet je zoveel nieuwe mensen en jongens. Dan zal je waarschijnlijk echt wel een leuke jongen ontmoeten.

Bedankt voor de lieve reacties, jullie hebben gelijk!

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
Je denkt dat je nooit meer zo´n jongen tegenkomt, maar ik heb nu ook een leuk vriendje
en jij vast binnenkort ook :wink: