Onveilige seks gehad

Hallo allemaal,

ik zit met een probleem. Ik heb gister avond onveilige seks gehad, onwijs dom natuurlijk. Nou ga ik morgen ochtend meteen de MAP halen, in de hoop de schade te beperken… Nou is het zo dat ik gister ook ongesteld ben geworden (voor de seks). Ik snap dat de kans aanwezig is dat ik zwanger ben en dat is compleet mijn eigen domme schuld. Maar hoe groot is die kans ongeveer als ik straks de MAP heb geslikt?

Ik maak me namelijk enorm zorgen en ik weet het fijne er allemaal niet van…

waarom haal je nu de map niet? Hoe sneller je 'm neemt hoe minder kans op zwangerschap je hebt.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Klachten___ziektes/Aandoeningen/Noodanticonceptie.aspx?mId=10701&rId=285

Ik weet niet hoe het zit met jou apotheek, maar veel zijn er gesloten op zondag?

Binnen een straal van 12km moet er minstens een apotheek van wacht zijn, dacht ik. Ik ga dus akkoord met nuggets, ga NU snel nog die map halen. Gewoon GO.

je kunt ze ook bij de meeste drogisten kopen toch?

ja bij de drogisten kan je die dingen ook kopen

maar die zijn nu niet meer open

Tsja. Dom van je. Maar er is een algemeen-zwangerschap-topic, daar kan je dit soort vragen voortaan stellen.

Morning after pil halen, als je nog geen 16 bent krijg je die officieel niet mee, dan moet je dat via de huisarts doen.

Dan na een week of 3 nog even een zwangerschaptestje doen om zeker te zijn.

Jup, het Ben ik zwanger topic.