Onveilig seks gehad

Hi,

Ik heb sinds kort een vriend en heb de pil gehaald bij de apotheek maar moet tot m’n eerste menstruatie wachten totdat ik daarmee kan starten. Tot die tijd hebben we een aantal keren seks gehad, een paar keer met condoom maar ook zo’n 5x onveilig. Hij is in me geweest als ‘voorspel’ en bij seks heeft hij heeft zich teruggetrokken voordat hij klaarkwam.

Ik weet dat dit ‘voor het zingen de kerk uit’ een hele onveilige methode is… maar ik wil absoluut niet zwanger worden!! In the heat of the moment dacht ik er blijkbaar wat makkelijker over… maar nu heb ik er echt spijt van en het gaat zeker nog niet een keer gebeuren. Volgende keren met condoom…

Heb er veel over gelezen op internet en er is nogal een discussie of er nu wel of geen zaadcellen in voorvocht zitten etc. Ik weet echt dat het heel stom van me was… Vanochtend was het weer gebeurd, moet ik voor de zekerheid een MAP nemen, ookal is hij niet in me klaar gekomen?

Iemand ervaringen of tips? Ik ben gewoon bezorgd… het is nog tijdens m’n ovulatie ook., en het duurt nog 2 weken voordat ik ongesteld moet worden en weet of ik ongesteld word…

Haal MAP, denk voortaan beter na. Realiseer je wel dat je ongesteldheid dan een onbetrouwbare factor is geworden om te bepalen of je zwanger bent of niet, want een map is een hormonebom.

Thanks voor je advies. Alleen is een MAP misschien niet goed als ik al eerder bevrucht zou zijn afgelopen week (voor de 72 uur), maar het lijkt me wel verstandiger dan niks. En het is inderdaad heel stom van me, ook al wil mijn vriend liever geen condoom, ik ga een regel stellen dat we anders gewoon geen seks hebben…

Kan door de MAP je ongesteldheid uitblijven of juist komen ook al zou je zwanger zijn?

Jezus zeg. Waarom bestaan er zoveel domme mensen?!
Wacht gewoon even met seks hebben totdat je de pil kan nemen of gebruik een condoom. Wat boeit het dat je vriend dat niet wil, hij wil vast ook geen kind.

1x kan ik misschien nog begrijpen maar z5x! En waarom heb je toen niet aan de map gedacht? En het is bekend dat er een kleine kans is dat je van voorkocht zwanger kan raken. Heeeel gauw die map halen en duimen dat je niet daarvoor al zwanger bent geworden.

met onveilig seks weetje dat je zwanger kan raken,ik zou inderdaad wachten als je echt er voor klaar bent om seks te hebben.

ik hoop voor je dat je niet zwanger bent,en dat je er van geleerd hebt dat onveilig seks dan ook echt onveilig seks is dat beter is om het veilig te doen ook wil je vriend dat niet alleen maar voor jou eigen veiligheid.

haal condooms, ga aan de pil… er zijn zoveel mogelijkheden. Jezus.

… Waarom hebben mensen seks als ze er niets vanaf weten?

Je bent gewoon een debiel als je meedere keren vrijwillig onveilige seks hebt.

Daar is geen discussie over mogelijk :")

Dit soort vragen kun je hier stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html.