Hi,
Ik heb sinds kort een vriend en heb de pil gehaald bij de apotheek maar moet tot m’n eerste menstruatie wachten totdat ik daarmee kan starten. Tot die tijd hebben we een aantal keren seks gehad, een paar keer met condoom maar ook zo’n 5x onveilig. Hij is in me geweest als ‘voorspel’ en bij seks heeft hij heeft zich teruggetrokken voordat hij klaarkwam.
Ik weet dat dit ‘voor het zingen de kerk uit’ een hele onveilige methode is… maar ik wil absoluut niet zwanger worden!! In the heat of the moment dacht ik er blijkbaar wat makkelijker over… maar nu heb ik er echt spijt van en het gaat zeker nog niet een keer gebeuren. Volgende keren met condoom…
Heb er veel over gelezen op internet en er is nogal een discussie of er nu wel of geen zaadcellen in voorvocht zitten etc. Ik weet echt dat het heel stom van me was… Vanochtend was het weer gebeurd, moet ik voor de zekerheid een MAP nemen, ookal is hij niet in me klaar gekomen?
Iemand ervaringen of tips? Ik ben gewoon bezorgd… het is nog tijdens m’n ovulatie ook., en het duurt nog 2 weken voordat ik ongesteld moet worden en weet of ik ongesteld word…