onveilig gevreeen.

mijn zus heeft onveilig gevreeen. zondagavond om 8 uur. en maandagavond 11 uur heeft ze een morning after pil genomen. mijn vraag aan jullie is dit te laat? en heeft ze veel kans op een zwangerschap. want als haar/mijn ouders dit horen. flippen ze!

:yawning_face:

volgens mij ishet niet te laat want het mag toch tot 72 uur daarna?

Ik denk dat je de morning afterpil binnen de 24 uur het best kunt nemen om helemaal zeker te zijn, maar je kan dat best is op google opzoeken !

waarom zou je iets neerzetten als je toch niet wil helpen?
wacht maar als dit jou overkomt!

24 uur.

Maar alsnog, dom dom dom!

Moeilijk niet, anticonceptie kopen/halen?
Sorry.

Nee volgens mij is dat niet te laat? Enne zit er niet een… hoe heet het ook al weer…oja een BIJSLUITER bij? Daar hoort dat in te staan. Ja echt waar.

Hoop dat ze van deze fout leert :wink:

maar dan heb je toch het meeste kans dat je zwanger raakt?
want ze zat in haar weken dat ze het vruchtbaars was.

Dit is niet echt iets wat je ‘overkomt’
Daar kies je zelf voor. Dusja, het is gewoon dom.
(Behalve als je verkracht bent natuurlijk.)

jaa en heel erg bedankt voor je egoistische hulp! daar denk je dan tog verdomme niet aan!

Als ze dat weet waarom heeft ze dan in godsnaam SEX?
Jesus.

Je zus of jij??

Misschien moet ze dan haar hersens gebruiken en een condoom gebruiken. ze kan niet zomaar iedere keer de MAP halen en de kans dat ze ziek wordt is er. Het is nu niet bepaald ‘gezond’. Zwanger kan altijd maar de kans is wel erg klein dan… ze kan altijd nog een test doen binnekort.
pf ja sorry maar ik erger me er echt dood aan.
Mensen moeten eens denken aan de gevolgen.

Eigenlijk wel, want om de morning after pill moet je eerst naar de huisarts. Die verteld je het tijdslimiet ook meteen.

Het is overgens vruchtbaarste dagen, niet weken.

hallo, volgensmij snappen jullie het niet.
ik vraag om hulp en geen commentaar!
gosh, volgensmij zijn jullie echt verdomde simpel.

Klik.

Weetje heb gevoel dat je het eerder zelf bent ofzo. Ten eerste je denkt er toch wel aan om de bijsluiter te lezen? Dat doe je altijd wanneer je slikt. (ofja jij / haar misschien niet, want je dentk er ook niet aan om een condoom te gebruiken!) Je bent wel heel erg in de stress, als het om je zus gaat.

oeh en het eerste ding wat je leest als je klikt ^^

‘‘De betrouwbaarheid van NorLevo® (morning after pil) staat en valt met correct gebruik; dat wil zeggen nauwkeurig volgens het voorschrift in de bijsluiter te volgen’’

Nee die krijg je er gratis bij.