Ontzichtbare piercing

Als ik eindelijk 16 word, ( eindelijk )
wil ik een piercing laten zetten, ( zonder dat m’n ouders het weten )
maar die piercing mag dus niet erg opvallen, dus kan die niet in mijn gezicht,
Ik heb al een tong, navel en een helix en een anti tragus piercing.

Iemand suggesties? ( nee geen intieme piercings )

En ik wil alleen nuttige reacties, geen reacties van: ooh daar komen je ouders toch wel achter enzo, dat is allemaal mijn probleem.

Navelpiercing?

Heb ik al ( staat er ook )

Maar je hebt al best veel piercings, waarom zouden je ouders er dan dit keer wel een probleem van maken? Terwijl ze dat eerst niet deden…

Wil je een piercing laten zetten omdat je dan een piercing laat zetten, of omdat je het mooi vindt?

een microdermal ergens op je lichaam?

Vraag me trouwens af dat als je al 4 piercings hebt, waarom je tot je 16e wacht met een piercing, waar je ouders niks van mogen weten?!

waarom wil je er een zonder dat je ouders het weten-.-?
Je wilt er volgens mij alleen een om een nieuwe te hebben anders had je wel geweten waar je hem wilt hebben…

Een piercing laten zetten maar wij moeten bedenken waar? Okeeeee.

.< ik heb geen zin om het allemaal uit te leggen, mijn ouders doen moeilijk over verdere piercings

ik moest eigenlijk gelijk aan een clitoris piercing denken
hahahahahaah :blush:

… Ik twijfel waar ik em wil, xd dat is het probleem en tis voor mij ook een soort van teken voor onafhankelijkheid, dat ik eindelijk eens zonder mijn ouders eens iets kan beslissen, en veel mensen vinden dit zkrs weten b’lshit, ik vraag ook niet om meningen, maar om suggesties, of iedeen waar ik een piercing kan laten zetten…

uit jou topic te horen wil je alleen een piercing omdat je het mag… want je hebt er al 4 en waarom zouden je ouders dan wel boos worden… ze weten toch wel dat je een piercing hebt je hebt er 3 in het “zicht”

Ik zou als ik jou was er nog mee wachten tot je je iets bedenkt wat je écht wilt. En niet iets wat je nu ‘wel leuk lijkt’

Oh echt, er staat toch dat ik alleen ideeen wil, wie zegt dat ik er gelijk een ga laten zetten, het duurt toch nog wel even voordat ik 16 ben,

^Er staat dat je er een gaat laten zetten.

^ Je zegt dat je er 1 gaat laten zetten als je 16 wordt, weten wij veel of dat over een week is of over een half jaar.

dit dus.

Jeetje, laat haar toch!
Als zij een piercing wil, moet ze dat vooral doen; dat is niet onze zaak.

ach je weet maar nooit he :wink:

maar het is ook niet onze taak om te bedenken waar ze die dan moet laten zetten… (: