Ontzettende wallen maar niet moe!

Ik heb heel erg last van wallen, zelfs als ik meer dan 8 uur heb geslapen word ik nog met wallen wakker.
Ik heb al verschillende concealers gebruikt maar je blijft het zien. Is er misschien iets anders wat ik kan gebruiken om mn wallen niet meer zo te zien?

Heb je het altijd al of? Sommige mensen hebben dat gewoon namelijk.

Ik heb ook altijd kringen, maar dat komt door de winter. Omdat ik een klein beetje getinte huid heb krijg je snel die verschillen met kleur. Maar veel blanke mensen lopen ook tegen het randje en willen zon.

Dan moet je ook geen donkere concealer op doen hea
Kan je echt geen concealer vinden die licht genoeg is voor je huid?

Ehm. Er bestaan ook lichte concealers hoor…

Je kunt concealer proberen ja, zoek er een uit die goed bij jouw huid past. Je hebt ze in allerlei tinten :slightly_smiling_face: en als je niet moe bent en toch wallen hebt, kan dat helaas ook gewoon je huid zijn en dan doe je er niet zo gek veel aan helaas.

Ik heb ook altijd gigantische wallen, ik gebruik zelf ook concealer, en dan wordt het iets minder, maar hey blijft opvallen. Slaap heb ik soms niet genoeg, denk dat als ik hoer aan ga werken, mijn wallen een stuk minder worden. (Hoop ik in elk geval)

:face_with_raised_eyebrow:

Je weet zelf toch hopelijk wel dat dit een typfout is en dat het hoogstwaarschijnlijk hier moet zijn?!

Ik heb ooit gelezen dat concealer het juist duidelijker maakt, en dat je er veel beter even wat ijs op kan doen (in een deken offcourse)
Geen idee of het waar is, maar het is te proberen

Ik heb het ook welis, maar vooral sochtends. Heb je ook last van traanogen?

Of een paar keer naar de zonnebank gaan

Dit is echte onzin.

Die wallen of donkere kringen heb je nou eenmaal. De kleur kan je verdoezelen met concealer. Er zijn genoeg merken die concealer aanbieden voor de lichte huid, zelfs budget merken. ‘Dikke’ wallen zul je echter moeten accepteren, die heb je of die heb je niet, daar kan je verder weinig aan doen.

Ijs zorgt alleen voor een frisse en wakkere look, niet voor vermindering van de wal(len). Als je concealer een tint lichter neemt dan je foundation dan zal dit zeker de donkere kring niet verergeren. Wees dus precies met het kiezen van de geschikte kleur.

Het is geen echte onzin.
Ik heb een getinte huid en 's winters wanneer er minder zon schijnt krijg ik een bleker gezicht en donkere kringen en deze zie je minder wanneer ik onder de zonnebank ben geweest.
Ik denk dat dit persoonlijk is dan, maar bij mij helpt het.
Of het onzin is of niet…

Ik heb dat ook… maar ik denk dat het komt doordat je je make up wss niet goed weghaalt, tenminste, dat is mijn theorie.

Probeer gewoon een reinigingsscrub te kopen en een tonic wat je gebruikt na je make up doekjes etc.

Helpt als 't goed is wel