Ontzettend verkouden!

Sorry als hier al een topic over is, maar ik ben zo ontzettend verkouden sinds ik terug ben vanuit Turkije! Ik ben zelfs heel erg doof en mijn amandel is opgezet. Mijn neus zit helemaal verstopt en moet veel niezen en af en toe hoesten. Weet iemand hoe dit allemaal wat minder kan worden? Ik heb het nog maar sinds zondagochtend en ben het nu al zat.
Tips?

Vind je het gek? This is Holland…

Maar ik heb verder geen tips, upje voor jou,

Misschien helpt stomen?

Hebben veel mensen nu last van he, die van het buitenland af komen. Maar denk niet dat er heel veel aan te doen is, gewoon lekker uitzieken.

Ik ben net 2 weken verkouden geweest. Ben toevallig ook in Turkije geweest haha maar dat was in Juni. Ik heb zelf nu nog steeds last van slijm in me keel…

Waarschijnlijk moet je nog wennen aan het koudere weer. Je lichaam moet zich aanpassen omdat hij het warme weer is gewend.

Ik leef met je mee. Begin vorige week was ik ook zo.
Nu zitten mn longen nogsteeds vol, maar t ergste is na een dag of 2/3 wel weg (:
Veel vitamine C enzo ^^

:grinning_face_with_smiling_eyes:

misschien thee met honing, keelsnoepjes, hoestsiroo, oorspray en stomen? :’)

niet aanstellen, dan gaat het vanzelf over! (:

thee helpt je vaker wel beter voelen (maakt niet beter tenzij je dr iets ingooit)

haha ik heb er ook last van sinds ik terug ben van Italië. Hele tijd niezen!

ik ben ook pas terug van turkije en ik heb last van slijm in me keel

Dat :smirk:

Hm oke, toch bedankt (:

Stomen met van dat vaporub-spul :stuck_out_tongue:

Thee met honing, stomen met Dinuforce stoomdruppels van A. Vogel doe ik altijd, helpt altijd geweldig. Of Dampo op je borst smeren ofzo, iig iets met menthol gebruiken :’)