Ontzettend veel pijn

Hoi meiden! Ik denk dat meerdere van jullie er wel last van hebben maar ik vroeg me het toch af… Het liefst geen ‘‘Niet zo aanstellen’’ of andere negatieve dingen plaatsen, ik vraag om jullie hulp en niet om jullie mening : )

Mijn vriend en ik zijn al lang toe aan seks, alleen wanneer hij probeert in mij te komen krijg ik echt ontzettende pijn. Nu weet ik dat de eerste keer niet altijd een pretje is, maar ik span me al bijna automatisch aan als hij het probeert waardoor de pijn nog groter wordt. De pijn is echt onbeschrijfelijk groot en als ik in andere topics lees dat dit niet altijd het geval is vraag ik me af wat er mis kan gaan?
Als hij me probeert te vingeren doet dit ook al erg veel pijn.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Hmm, het zou kunnen (het komt nauwelijks voor) dat je vagina te klein is of dat het gewoon niet lukt. Het is niet echt een ziekte maar gewoon een soort afwijking. Het komt bijna niet voor dus niet meteen gaan panieken :stuck_out_tongue:
Je zou even online kunnen kijken, of eerst met een kleine dildo of wat kijken hoe dat gaat (ik voel me een perv nu ik dit zo zeg).
Desnoods naar een gynaecologe ofzo…

Ik ben de eerste keer ook na een halve minuut gestopt, omdat de pijn voor mij ondraaglijk was. Ik denk dat het een kwestie van doorbijten is, zo is het in ieder geval bij mij wel gelukt de tweede keer… En ‘t klinkt misschien raar, maar ik had meer pijn toen ie in het begin langzaam bewoog, dan toen het wat sneller ging :’)
Ik hoop dat jullie eruit komen! (of erin. :grinning_face_with_smiling_eyes:)

bij mij was het een kwestie van doorbijten, het deed pijn maar toen hij ‘doordrukte’ ging het wel gewoon en was de pijn vrij snel weg. maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is.

Ik heb weleens gehoord van iets van vaginisme ofzo.
Weet niet precies wat dat betekent maar volgens mij is het dat je ‘er’ niks in krijgt zonder dat het verschrikkelijk veel pijn doet. Zou er sowieso wel even met je vriend over praten, nog een paar keer proberen en als het dan nogsteeds zo erg zeer doet is er altijd nog de dokter…
Sterkte en succes :slightly_smiling_face:

Of rustig opbouwen… 1 vinger… 2 vingers etc.

Glijmiddel gebruiken en inderdaad rustig opbouwen met vingeren misschien?

Ahh ik voel de pijn als ik zulke topics lees. :’|

Probeer het eens met glijmiddel.

dat… :slightly_smiling_face:

:'D

Ik had dat ook , en soms nog een beetje maar geen erge pijn meer. Als hij er in wou had ik zo veel pijn maar als hij er dan helemaal inzat zegmaar, was de pijn verdwenen.
Nu krijg ik een klein steekje als hij erin wil maar das zo voorbij.

Hij moet je goed nat maken
Bijv. met glijmiddel, spuug ect. en dan vingeren dat je een beetje ontspannen bent. Ik vind helemaal niet raar hoor.

google; vaginisme

Vaginisme idd.
http://www.sexwoordenboek.nl/vaginisme.html

Wat ik van mijzelf weet is dat het heel erg belangrijk is dat mijn vagina goed nat is. Ook al voelt het aan de buitenkant al wel zo, de binnenkant moet ook goed nat zijn, anders vind ik het ook niet fijn. Je moet er dus voor zorgen dat je vriend je op je gemak stelt, je heel veel streelt en wat misschien ook helpt is over je vagina strelen ipv een vinger er in stoppen om nat te worden.

Ohja, en ik denk dat bij niemand de eerste keer een pretje is… Ik kneep m’n spieren ook onbewust aan. Maar als je het eenmaal een paar keer gedaan hebt gaat het steeds beter. :wink:

Glijmiddel gebruiken. Ben je wel echt nat als jullie eraan beginnen?
Anders zou ik ‘vaginisme’ eens googlen…Dat is wel een mogelijkheid maar panikeer niet meteen. Het lukt niet altijd de eerste keer (: ik en m’n vriend hebben wel 3 keer geprobeerd alvorens 't lukte!