Ontzettend leuke dingen van H&M, Zara en Vera Moda!! Alles moet weg!

Hey allemaal!
Ik heb zoals de meeste hier én geld tekort én teveel kleren die ik niet aan doe. Dus ik hoop dat jullie iets leuks vinden! Er valt te onderhandelen met de prijzen, aangezien ik niet zo heel goed weet wat ik ervoor moet vragen. Verzendkosten zijn voor de koper!

Zara trui. Maat L maar valt zeker niet als een L!!! Ik heb S en hij zit mij goed! Voor mensen met maat L dus geen aanrader. €8,-

Een (nep) leren jasje van de vera moda. Niet heel veel gedragen omdat ik hem niet leuk bij mij vind staan. Maat S. €15,-

Vestje van de Sting. Doe ik met pijn in mn hart weg haha maar ik draag m gewoon niet meer. Maat XXS maar kan ook met maat S! €6,-

Een top van de ZARA, maat S! Nog nooit aangehad! €8,-

Gebloemd shirt van de Sting, een aantal keer gehad maar hij ligt nu echt te lang in mn kast! Maat XS maar ook te dragen met S! Je kunt m ook als jurkje aan als je rond de 1,60 bent (zoals ik) €7,-

Blousje van de ZARA, maat S! Ook bijna nooit aangehad. €6,-

Een tregging van de vera moda. Maat xs/s. Hangt nu toch te lang in m’n kast! €7,-

Ik hou het even hierbij maar er komt nog meer!

UP

Hey, de eerste, ruil je die? Mijn verkooptopic staat in de sig. Laat het antwoord achter in mijn topic of note mij erover. Ik hoor graag een antwoord terug!

superleuke dingen, jammergenoeg ben ik op dit moment aardig blut dankzij de aankomende feestdagen. succes!

Upje
@MrsNicole ik ga even kijken!

@MrsNicole Sorry, je topic is niet mijn stijl heb niets leuks gevonden! Niet kopen?
@Goodingoodbye Thanks hihi

Blousje van de ZARA, maat S! Ook bijna nooit aangehad. €6,-

Ruilen?

Je eerste trui, is die zwart/wit of donkergroen/wit? Stuur je me een note? Ik denk dat ik wel interesse heb :slight_smile: