Ontwerpwedstrijd Mode

Hallo meiden,

Voor school ben ik bezig met een opdracht: ik moet een prodduct ontwerpen, dat te maken heeft met mode en voor een grote doelgroep bruikbaar moet zijn (meisjes/vrouwen) Ik vroeg mij af: Zouden jullie mij inspiratie kunnen geven door:
-Wat voor modeproduct zou jij willen hebben of wat lijkt jou handig? Kan om een kledingstuk gaan, maar ook om iets praktisch wat je kan gebruiken om dingen op te bergen bijv.

Alvast Bedankt!

Up

Uppp

Jouw vraag naar ons is gericht op een bestaand product, terwijl jij eentje zelf moet ontwerpen? Kun je niet beter onderzoek doen naar een verzonnen product en dan vragen of wij interesse hebben in dat product?
Lijkt mij handiger.

Van die vacuum opberzakken? xD Nouja het lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig haha

Nee, ik zou willen weten of jullie een idee hadden voor een product, wat je zelf handig zou vinden :stuck_out_tongue:

Als jij mijn wiskunde huiswerk maakt dan maak ik jouw ontwerphuiswerk, deal? :grinning:

ik wou zeggen. waarom maak je zelf je huiswerk niet’?

-

Wat ik zeg is: Waarom houd jij je mond niet als je alleen maar belachelijke reacties geeft? Mijn huiswerk opdracht is ik wil weten of er mensen zijn die een idee hebben voor een product waar een grote doelgroep behoefte aan heeft?
Snap je dat ik dan research moet doen om te kijken naar de mening van ANDERE mensen en girlscene mij een handige plek leek ? :slightly_smiling_face:

-