ontwerper Bart Hess

Hallo.

Zo weer een terug van een tijd weggeweest. Wat heb ik een druk leven met school en weinig vrije tijd. Vandaar mijn 30 day challenge finaal een faal was. Het is toch niet mijn ding denk ik. Het wordt dan gelijk iets dat verplicht is en soms weet je gewoon echt niet iets interessants te schijven.

Ik was vandaag ziek thuis met hoofdpijn. Ik was op internet allemaal programma’s aan het terug kijken, waarvoor ik op een normale dag geen tijd heb. in totaal heb ik 5 afleveringen gezien, no live. Een daarvan was een documentaire over mode ontwerper Bart Hess. Zijn werk trekt mij heel erg aan. Dat wil ik even met jullie mededelen
Hij maakt dingen van materiaal dat anders er niet zo vaak voor gebruikt word (schuim,latex,slijm). Hij heeft de jurk van lady GaGa gemaakt voor born this way. Ik studeer fotografie dus hij is een enorme inspiratiebron voor mij.
Hij raakt geïnspireerd door het materiaal en het menselijk lichaam.
Ik vind het persoonlijk meer een kunstenaar.

foto’s van zijn werk http://barthess.nl/ (zeker de moeite waard!)

Ik ben erg ebnieuwd wat jullie ervan vinden!

uppp

Ik krijg een beetje de kriebels van zijn creaties. Maar oké, ik vind hem inderdaad meer een kunstenaar.

Brr nee, vind dit echt helemaal niets.

mooi!!

Wauw, dat is echt kunst. Niet te dragen natuurlijk, maar mooi om te zien zeg.

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! echt leuk om jullie reacties te lezen

Gaaf, gaaf, gaaf

Ik vind LucyandBart en Palais de Tokyo nog wel wat hebben maar de rest niet echt.