Ontwerpen!

Hey allemaal!
Hopelijk plaats ik dit topic op de goede plek…(?)

Al sinds een lange tijd houd ik me bezig met het ontwerpen van verschillende dingetjes. Zo heb ik t-shirts ontworpen (en verkocht!) en ontwerp ik ook hoesjes voor bijvoorbeeld dvd’s, ook deze heb ik voor een lekker prijsje verkocht :slightly_smiling_face:
Nu is het zo dat ik een beetje krap bij kas zit en heb besloten om het ontwerpen door te zetten. Mochten jullie een leuk en origineel iets nodig hebben, stuur me een note en dan regelen we wat :slightly_smiling_face:

Daarnaast ben ik echt in love met fotografie, dus wil je een leuke foto maar weet je niet precies waar en hoe je deze moet maken? I’ll be there! :slightly_smiling_face:

Kusjes (en sorry voor m’n gekke en misschien overenthousiaste tekst…)

Waarom 2 topics?

http://forum.girlscene.nl/forum/boardseen./crea-bea/ontwerpen-277103.msg273062713.html#new

Ik twijfelde wat het beste forum zou zijn om dit topic in te plaatsen, vandaar :wink:

Je mag alleen producten (bijv. kleding) op Girlscene verkopen, vooralsnog staan we het verkopen van diensten niet toe. Het verkopen van producten moet volledig volgens de regels (zowel de verkoopregels als de algemene forumregels) gebeuren. Een slotje dus.