Ontwerpen kleding op computer

Hooi
ik moet voor een “collectie” voor een winkelketen ontwerpen/bedenken, 10 modellen in totaal. Alleen hier ben ik niet zo goed in :flushed: dus mijn vraag is of iemand een programma dat op internet gratis te downloaden ofzo is waarmee je die ontwerpen kunt maken? Dan bedoel ik niet dat je een t-shirt hebt en alleen de kleur kunt veranderen en er een tekst op zetten… :wink:

xx isabel

is het niet juist de bedoeling dat je ze zelf maakt, en niet de computer? 'k denk dat je dat beter gewoon op papier kunt doen met potlood ofzo. Wat moet je precies maken?

Het zou kunnen met adobe illustrator denk ik, maar om dat programma onder de knie te krijgen ben je ook even bezig.

mis: www.polyvore.com

nou ik moet zeg maar voor de winkel Björn Borg voor de winter van 2008/2009 nieuwe collectie bedenken…maar ik doe geen mode techniek ofzo dus zelf bedenken lukt wel maar tekenen op papier niet… haha je mag t ook op computer maken vandaar maar kan niet echt goeie sites vinde…

Probeer gewoon met potlood ; teken een basic jurkje en ga dat langzamerhand aankleden ; zo kun je dat ook met shirts enzo doen!

Even andere vraag waarvoor moet je het maken? :stuck_out_tongue: School? :open_mouth:

ja is voor school doe een mode opleiding :wink:

wat een coole site !

huh.

je doet mode opleiding, maar in je 1ste post zei je: ik moet voor een “collectie” voor een winkelketen ontwerpen/bedenken, 10 modellen in totaal. Alleen hier ben ik niet zo goed in.
als je niet goed bent in mode ontwerpen waarom doe je dan in hemelsnaam een mode opleiding?

goeie vraag :face_with_raised_eyebrow:

doe het gewoon op papier:)

doe de commerciele kant

Make it by your own, not by a computer o.O

Je kun op internet een model/poppetje zoeken en uitprinten en daar gewoon op tekenen ofso … nou suc6 xD

waar is da nu weer voor nodig?
onnozel

Hmm ik zoek ook zo’n programma. Ik heb er wel éen gezien die is 50 euro en ze zeggen dat die heel slecht is dus die koop ik niet

dat wou ik ook net gaan vragen, toen ik zag dat iemand dat al gevraagd had, dus toen dacht ik; dan zet ik het er nog maar een keertje onder , ipv een up :stuck_out_tongue: Sorry als je daarmee vreselijk irriteer hoor! :face_with_raised_eyebrow:

ik bedoel waarom geven jullie zo’n domme commentaar als waarom doe je mode als je dit en dat
laat die nu toch eens gewoon haar vraag stellen

Als je toch iets wil weteN? :stuck_out_tongue:

Maargoed is de commerciele kant van mode heel anders dan van… nouja… gewoon… andere producten dan ?:stuck_out_tongue: