Ontwerpen;costumizing en al die shit, :D

Hea mensen,
ik ben niet zoo goed in ontwerpen enzoo, en ik weet er zijn genoeg topics over ontwerpen maar toch. Ik vroeg me af, stel je kan kleding designen en zoo, (zoals ikikik) kijk hoef niet goed te zijn maar als je het zelf leuk vind. kijk waarom kan ik dan geen poppetjes tekenen? ik krijg die verhoudingen echt nooit goed… en dat verpest de tekening helemaal. ik heb wel gehoord van die boekjes waar die poppetjes al in staan , maar waar kan je die kopen? en dat is minder leuk hea… ook graag je ontwerpen/customizings showen AUB want ik moet ergens inspiratie op doen en iemand aan bidden als topontwerper :angel:

dankeeé :grinning:

Hmm,teken ze gewoon zelf. het gaat om de kleding en niet om het poppetje.

Waar zullen ze nou toch boeken verkopen…

Bij de sportwinkel, groenteman en supermarkt.

bij ons ook bij de fietsenmaker en de bakker…

Vergeet de slager niet.

Hahahaa XD

koop zo’n houten pop die je in allerlei houdingen kunt zetten. ik ben vergeten hoe ze heten, maar ik heb er eens een voor 4,95 bij Ikea gekocht. zo kun je de verhoudingen beter tekenen.
en idd: koop zo’n boek dan of zoek op internet!

TIP: zoek zelf eens een keer wat beter, en vraag niet te snel naar de bekende weg!!
luiheid

heel erg bedankt voor je tip hoor, maar ik heb dus overal al gezocht alleen ik wist niet hoe die boeken heten dus kan ik er ook moeilijk gericht naar zoeken. maar goed, als jullie dingen die jezelf hebt ontwerpt enzoo wilt plaatsen :grinning: grááág

:ok_woman:

ik haal altijd van die poppetjes van gosupermodel, moet je gewoon naar die spellen gaan en dan ontwerpen en dan de achtergrond in het wit zetten dan kun je ze uitprinten en daarop tekenen :wink:

ik heb zo’n boek topmodels heet het
ik vond het in een kantoorhandel waar ze diddl en stuff verkopen

Topmodels van Creative studio.
Boekhandel, bruna en Stumpel bij ons.