Ontwerp je eigen Decoratie Fotolijst [Uitleg]

Ontwerp je eigen Decoratie Fotolijst
~
Heb jij ook zo’n sierlijke fotolijst waar heel veel foto’s tegelijk in kunnen, maar heb je geen flauw idee wat voor foto’s je erin moet stoppen? Tover die lege fotolijst dan nu om tot eigengemaakt decoratie stuk!
~
Wat heb je nodig?

• Computer & Printer
  • Schaar
  • Fotolijst Barok [Voorbeeld]
    ~
    Hoe gaat het in z’n werk?
    Laten we er van uitgaan dat je een zilveren fotolijst hebt, dat er 5 vakjes in je fotolijst zitten en dat er zwart/witte patterns in moeten. [Zelf kun je ook andere kleuren kiezen.]
  1. Zoek via Google Afbeeldingen naar 5 verschillende zwart/witte patterns.
    Voorbeelden: [1][2][3]
  2. Plak de 5 patterns in een Word bestand, en vergroot/verklein ze tot ze groter zijn dan het grootste vakje in je fotolijst en print ze uit.
  3. Knip alle 5 patterns uit en bedenk in welk vakje je welk pattern straks wilt plaatsen. Het is leuk om er een beetje speling in te brengen.
  4. Nu moet je proberen het in 1 keer goed te doen. Knip de patterns zo dat ze net iets groter zijn dan het vakje waar in je ze wenst te plaatsen, maar het makkelijkste is om ze gewoon vierkant te laten in plaats van bij een rondje 'm echt rond te knippen.
  5. Leg de patterns op de gewenste vakjes en als het goed is zat er in je fotolijst nog een velletje voor de bescherming, deze kun je er het beste achter leggen. Heb je die niet? Knip dan zelf een leeg A4-tje op maat en leg het er achter. Zo kun je een beetje voorkomen dat ze verschuiven. Doe je fotolijstje dicht en TADAA! Een perfect stukje decoratie voor op bijv. je slaapkamer!
    ~
    Resultaat:

http://i53.tinypic.com/2aaa9go.jpg

~
Heb jij ook zo’n decoratief fotolijstje gemaakt? Show it! :grinning:

Up n_n

dat fotolijstje heb ik!!
ik heb links onderin in dat grote vakje LOVE staan
en in de andere van die krullen en hartjes en bloemetjes

Vet! Kun je er misschien een keer een foto van maken? :grinning:

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/01/28/83a93b6feb2c44206521f2dbea3a8c4d/Foto.jpg

:wink:
snel een keertje gemaakt anders vond ik hem zo kaal en heb nog geen foto’s,

Wat super leuk! :grinning: :grinning: :grinning:

Up n_n