Ontstoken oog.

Hey meiden , ik weet niet zeker of dit het juiste topic is hiervoor maar omdat er onder Beauty & Health toch ook gezondheid staat zet ik het even hier , het zit namelijk zo dat ik gisterenochtend opstond en dat m’n rechteroog wat pijn deed elke keer ik knipper met m’n ogen of wanneer ik erop drukte … Ik keek in de spiegel en het was lichtjes opgezwollen , ik dacht ach morgen is dat over.

Nu stond ik vanmorgen op en was het nog véel erger , het doet echt erg veel pijn en het ziet er gewoon niet uit , m’n rechterooglid staat helemaal dik en hangt + doet pijn… Het is dus m’n bovenste ooglid dat ontstoken en opgezwollen is , niet mijn oog zelf…

Hebben jullie dit al meegemaakt en weten jullie hier wat tegen of moet ik toch maar naar de dokter?

Alvast bedankt!

ontstoken oog
herkenbaar ik had namelijk ook
met make up ik make up niet goed weg gehaald
me ogen werden dikker
wat kan zelf tegen doen ijsklontjes
je kan ook naar dokter gaan voor afspraak

@vero123 Ik denk dat m’n mascara gewoon niet meer goed was , allergische reactie ofzo pft doet echt pijn…

als echt zo pijn doet zou ik naar dokter gaan

Ga naar de dokter. Als je een infectie hebt kan dat erg gevaarlijk zijn.

Ik denk dat ik wacht tot morgen , als het dan niet over is ga ik naar de dokter

een ontsteking gaat vaak vanzelf weer over, dokter geeft je er wel een zalfje voor maar kan niet zeggen dat deze beter zijn werk doet dan wanneer ik er niets aan zou doen zeg maar. als het al een ontsteking zou zijn dan helpen druppels van A.Vogel ook, te koop bij de drogist a 8,95.

tegen de dikte kun je zelf koelen met bv een aloë vera gel of met plakjes komkommer.

@mhenn , ja ikzelf ga ook echt niet snel naar de dokter dus ik zal nog zien hoe het morgen is … ik heb wat opgezocht inmiddels op google en een zakje kamillethee schijnt ook te helpen , ik kan altijd proberen :wink: