Ontstoken ogen?

Als je lenzenvloeistof in huis hebt zou ik daar ff mee gaan spoelen, dat ontsmet ook. Probeer met de fles zelf je oog niet aan te raken, dan kan je deze vloeistof namelijk niet meer gebruiken wanneer je oog beter is!
Hoe komt de irritatie dan denk je? Met make-up op gaan slapen?

water koken en af laten koelen
weet niet zeker of dat werkt, de een zegt van wel, de ander van niet, blablaaaa.

en gewoon dokter

Nou een oogontsteking is toch duidelijk te zien, dus wat zou je je aanstellen?
Maar je kan gewoon zelf bellen, hoor!
Gewoon om een afspraak vragen en dan vragen ze je hoe laat en dan moet je er alleen nog naartoe.

Als je niet gaat moet je het zelf weten, maar dan moet je er niet van op kijken dat het straks idd iets ergers is en echt schade toebrengt!
Kom op, wees verstandig en ga gewoon langs…

haha ben je nou nog niet naar de dokter geweest?

nee…

Heb je je make-up erop laten zitten toen je ging slapen?

Als ik last heb van mijn ogen ga ik naar mijn opticien toe, die heeft vaker betere apparaten om te zien of het een echte infectie is en wat voor infectie het is. Als hij zegt dat het niet goed is ga maak ik daarna een afspraak bij de dokter, want de opticien mag geen druppels of iets dergelijks voorschrijven. misschien is dat een ideetje? dat je naar je opticien gaat? ik mag altijd gewoon langskomen als ik wil, hoef geen afspraak te maken… weet niet of dat bij jou ook zo is… Ik zou iig wel actie ondernemen, zo had ik ook bijna zicht kunnen verliezen omdat ik te lang wachtte om naar de dokter te gaan, de infectie breidt zich natuurlijk uit.

Succes iig