Ontstoken haartjes "down under"

Beetje embarassing, maar sinds ik een epileerapparaat heb, wat in het begin super goed ging en geweldig resultaat had ermee, kreeg ik toch af en toe een ingegroeid haartje, wat weer weg ging.

Nu zijn het er best veel, hele kleine ingegroeide haartjes en bultjes wat er echt niet uitziet! Het is gewoon rood, en nu zit er ook iet wat grotere dan normaal (oke, nog steeds klein, maar toch)

Ik heb al zinkzalf geprobeerd, en geprobeerd i.p.v epileren alleen te scheren zo af en toe maar het helpt niet echt zo. Moet ik gewoon een “bush” laten groeien voordat ik weer veilig kan scheren? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heeft iemand tips/advies wat ook daadwerkelijk werkt?

Misschien kan je proberen met een pincet het er af te pulken…
Verder kan ik je ook niet helpen

Regelmatig mild scrubben kan helpen.

Hier heb ik dus ook last van! En het irriteert me mateloos dat er nergens complete informatie wordt verstrekt. Scrubben hoeft niet altijd te werken, zeker niet als je een nogal dikke huid hebt van jezelf. En epileren met een pincet kan wel, maar moet je 'm van te voren wel goed ontsmetten i.v.m. ontstekingen.

Misschien heb je hier nog iets aan? Ik las net iets over TendSkin, dat schijnt nogal goed te werken als je de recensies van anderen leest, maar het is alleen online verkrijgbaar en aangezien de website er nogal karig uitziet en ik het niet helemaal vertrouw, vraag ik me af of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben. Ben wel benieuwd of het echt zo’n wondermiddel is als wordt gezegd.

Zijn er misschien ook nog mensen die ervaring hebben met PFB Vanish? Ik las dat dat product gewoon in de drogisterijen hier in Nederland verkrijgbaar is en het ziet er in ieder geval een stuk betrouwbaarder uit dan TendSkin.

Scrubben, scrubben, scrubben.