ontsnappen

haha een vraagje wie is hier al eens thuis s nachts ontsnapt?
om met vrienden te zijn ofz
ik zelf nog nooit en hoe zijn jullie ontsnapt

Ja, wel toen we in de tuin gingen kamperen
toen gingen we nachtzwemmen
maar dat vonden mijn ouders achteraf niet zo erg
maar zowiezo, ik zit op de zolderkamer, wat wil ik hier wegkomen =P?

ontsnapt, alsof je in een gevangenis zit. maar ehm, ik niet, ik vraag dat soort dingen gewoon en als het niet mag, dan mag het niet.

nee nee tuurlijk zit je niet in een gevangenis ik bedoel 's nachts wegglippen omdat er bijv in de stad iets is niks voor weet ik veel erge dingen :relieved:

Waarom moet je stiekem wegglippen? Is het niet wat eenvoudiger om gewoon te gaan? Geeft het extra kick om stiekem over de daken te trippelen?

nee laat maar mensen reageren meteen negatief ik heb het zelf niet gedaan ik vraag altijd was gewoon kijken of veel mensen het wel doen tenminste hier hoor ik dat de laatste tijd wel vaak dus.

Ik bedoelde het niet negatief hoor, misschien een beetje sarcastisch. Sorry. Maar mag je niet 's avonds weg van je ouders? Hoe oud ben je dan?

goh waar herinnert me dat aan dat over de daken trippelen??:stuck_out_tongue:
“zachtjes gaan de voetjes van de topicstarter trippeltrappeltrippeltrap,
over het dak van haar ouderlijke huisje trippeltrappeltrippeltrap
want ze wil zo graag nog even de stad in
dat ze niets zegt tegen der ouders
en ze gewoon stiekem weggaat
lalalaala lalalaaa”
sorry had geen inspi meer :grin:

OT: ik sluip nooit zomaar weg, teneerste woon ik in de mittle of knowwhere en moet ikd an eerst 2 km fietsen in het donker alleen en dat doe ik niet en ten tweede ik mag van mijn ouders vrijwel altijd wel weg, ze willen me dan zelfs wel brengen en ophalen(zodra ik bel ik wil naar huis komen ze:D)
dus wegglippen nee voor mij geen optie :wink:

haha, ja
ik begrijp wel wat je bedoeld ja
ik glip soms 's nachts wel eens weg samen met een vriendin.
en dan gaan we gewoon een beetje op straat rondhangen enzo en een beetje kattekwaat uithalen enzo, maar verder niks erg,

maar het is wel heel grappig om te doen xD

Ja op vakantie zo vaak, in marokko

Iedereen gaat daar 's nachts pas naar buiten omdat het dan koel is xD
Overdag stik je haast :stuck_out_tongue:
Was met een nicht die op bezoek was.

en met “ontsnappen” zie ik voor me dat je uit het raam klimt ofzo :'D
Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Wel als iedereen slaapt via de voordeur weg gaan.

Op de camping en in hotels maarja.
Dat tel ik niet mee.

Bij mij is het moeilijk, oud huis van 80 jaar oud en daarnaast moet ik met de trap naar beneden (moeilijk vanaf 2 hoog springen ?) en dan loopt de trap onder me moeders kamer door. En die trap, is onmogelijk stil te betreden.
Wil het altijd eens doen, maar de huizen hier zijn klein en te gehorig.

Haha ik was even bijna vergeten dat ik dat ook heb gedaan joh.
Hoe ik dat deed… hmm er was een tijd dat m’n pa vast sliep, dus liep ik gewoon naar beneden(krakende treden overslaan)… ging ik óf door het raam beneden aan de voorkant, óf gewoon door de achterdeur. Maar op de achterdeur hebben we 2 sloten, dus dan deed ik alleen het slot erop wat ik zelf van buiten open kon maken. En dan zette ik de deur naar de hal op een kier, waardoor ik dan vanaf buiten kon zien of ie beneden was geweest. Bed zo opmaken dat het net leek alsof ik erin lag *cliché*. Dat dus.

Edit: Maar dat is al een paar jaar geleden, als ik nu weg wil doe ik dat gewoon. Toen gaf het wel een kick haha.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, ik heb dat nooit hoeven doen.
Ik mocht van mijn ouders gewoon naar hen toe, zoalang ik 't maar meldde en zij wisten waar 't was.
Je kan beter openkaart spelen en je houden aan afspraken, hoef je jezelf ook niet in den nesten te werken.

ik ook niet

Heel lang geleden. Maar nu zou ik dat dus NOOIT meer durven. :slightly_smiling_face:

Wáár woon je?!

Maar iig, ik heb dat één keer gedaan. Ik slaap in de ‘garage’, boven mij is de woonverdieping een dáárboven pas de slaapverdieping.
En toen ging ik gewoon naar de oprit om m’n vriend z’n werkschoenen te geven. Dus eigenlijk… niet echt…

Ja een keer, met mijn verjaardag. We lagen wel in een tent in de tuin, maar we hadden stoepkrijt en toen gingen we door heel de buurt rennen en krijten :’)
niet echt wegglippen though, het was wel leuk