Ontslag

Ik werk dus sinds kort bij kruidvat maar ik wil nu al ontslag nemen want ik verdien ten 1e 3 euro per uur en mijn vaste arbeiduren zijn dus van 6 tot 9 uur , maar wij werken altijd wel door tot een uur of 11 en daar krijg ik niet eens voor betaald.
en het is nog eens kutwerk ook!
maar anyways ik wil dus ontslag nemen, alleen ik werk er maar een weekje , dus is dat dan niet raar? en ik ben bang dat ze heel moeilijk gaan doen enz.
dus weten jullie misschien een manier hoe ik ontslag kan nemen zonder een hele discussie ?

ik vind het niet raar, je wou het gewoon proberen maar vind het niet leuk. simpel toch

Je zit nog in een proeftijd neem ik aan, dan kan je zonder consequenties ontslag nemen namelijk.

Gewoon zeggen dat je het werk niet leuk vind.
Of gewoon een heel tijdje niet meer naar je werk gaan, wordt je vanzelf ontslagen. :’)

Ik snap niet waarom je ontslag neemt.

Zeg gewoon dat je er verder niet op in wilt gaan?

raar dat je niet betaald krijgt als je overwerkt… :s

Gewoon ontslag nemen: zeggen dat dit niet het gene is wat je ervan had verwacht. Ze mogen niet moeilijk doen het is jouw keus

Ik denk niet dat je een hele discussie krijgt hoor :wink:

Dit

Je hebt alle reden om ontslag te nemen. Wtf, ik vind 3 euro per uur echt superweinig + je overuren moet je uitbetaald krijgen (zeker als je zo weinig verdient)… Gewoon doen.

Ik vind niet dat ze zeurt, 1 tot 3 euro per uur is echt heel weinig!!
Misschien heeft ze meer dan de helft van de week overgewerkt. Niet betaalt krijgen voor je over uren vindt ik echt respectloos. Ik zou ook ontslag nemen.
En misschien vindt zij wel een andere, betere job want 3 euro is echt wel laag.

1 tot 3 euro is wel heel weinig…
Ik zou ook ontslag nemen. Ik denk dat mensen die nu zeggen dat je zeurt, zelf ook ontslag zouden nemen :’)

Oh en jij werkt graag over zonder dat je ervoor betaald wordt? Werken doe je niet voor niks, je komt er voor het geld.
Anders moeten ze maar vrijwilligers gaan zoeken als ze niet willen betalen.

Heb je al geinformeerd of je die overuren uitbetaald krijgt?
en hoe vaak het overwerken voor komt?
Anders, ontslag nemen.

Ontslag nemen? Ik neem aan dat je nog niet eens een contract hebt dus je kan zo weg.

^goh dat is dan de eerste kruidvat waarbij ik hoor het je en zoveel moet overwerken en dat niet betaald krijgt…

Als je het werk niet leuk vind en de voorwaarden niet goed vind, moet je ontslag nemen. Als reden kun je aangeven dat je het werk niet leuk vind. Dat is volgens mij eerlijk genoeg dan en ze kunnen je niet dwingen er over uit te wijden.