Ontslag nemen na een paar dagen.

Sorry als ik dit topic verkeerd heb geplaatst.

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe baan in een hotel maar dit bevalt mij niet zo goed. Het ligt niet zo zeer aan het werk zelf maar ik zit meer met mijzelf in de knoei.

Mijn vraag is dat ik heel graag ontslag wil nemen (om privé redenen) maar ik weet niet goed hoe ik dit moet brengen naar mijn manager. Ik ben ook pas een aantal dagen in functie dus ik weet niet of ik dit kan maken , maar aan de andere kant heeft het voor mij geen zin om steeds met een rot gevoel naar het werk te gaan. Ik heb een opzeg termijn van een maand dus ik kan eventueel ontslag nemen.

Hoi ik wil ontslag nemen, de reden hou ik liever voor mijzelf. Het ligt iig aan mij en niet aan jullie.

Hoi, kan ik even met je praten? Ik wil graag ontslag nemen. Er zijn wat privesituaties waardoor het nu voor mij even niet lukt. Bedankt voor de tijd.

Je kan het nu beter juist doen, gewoon aangeven dat je wegens persoonlijke omstandigheden bent genoodzaakt te stoppen. Ze hoeven het eigenlijk niet eens te weten waarom, je werkt er nog helemaal niet lang en aangezien je zo wegkan maakt het niet veel uit wat je zegt.

Natuurlijk kun je dat maken, je zit nog in je proefperiode: jij kan op elk moment stoppen net zo goed als je werkgever je er op elk moment uit kan trappen :wink: Moet je dus zeker gebruik van maken.