Ontploft haar -.-

nou ik heb heel erg last van ontploft haar !
elke keer als ik het niet stijl dan ziet het er helemaal ontploft uit
echt heel raar,
maar ik wil het juist niet meer stijlen want ik heb van mijzelf al hele mooie krullen…
dus heeft iemand een tip ? ;$
iemand zei tegen me van je moet total effect ofso kopen van l’oreal maar ik weet dus niet of het gaat werken…

alvast bedankt ! (:slightly_smiling_face:

Je moet het eerst proberen, voordat je weet of het werkt

andrelon is ook goed.
ja, gewoon mousse ofzo … haarlak (niet als je je haar hebt gestyled.)

ja maar van haarlak word mijn haar zo droog ofso (moeilijk uit te leggen), en dat is toch ook slecht voor mijn haar :flushed:
want ik heb al haarlak van syoss shine & hold…

Ik heb ‘Ideale krul’ van het Etos merk! Ik heb dan geen krullen maar wel veel slag waardoor het ook veel gaat pluizen. Het wordt minder en mn haar is zacht :].

ik heb ook ontploft haar, en stijl het bijna elke dag.
niks aan te doen ^^

okee dankje ! ik ga het kopen en gewoon kijken hoe het dan zit

Ik gebruik altijd New Wave gloss serum, een heel klein beetje en mijn pluishaartjes pluizen niet meer ^^

Ook mijn haar is ontploft als ik het niet stijl, en dan bedoel ik ook echt ontploft ;p. Dus niet zulke mooie krullen haha.

ik denk dat het merk kérastase (voor het geval de computer zo’n blokje maakt van de é; kerastase) wel wat voor jou heeft. die hebben superfijne serums. moet je wel een beetje willen uitgeven (volgens mij kost een fles tussen de 20 en de 30 euro, maar daar doen je dan minstens een half jaar mee). je hebt maar een drupje nodig voor je hele haar. je kunt ook overwegen om de bijbehorende shampoo en haarmasker te kopen. (kérastase kun je alleen bij de kapper kopen, en misschien bij speciaal zaken van l’oreal, waar het een 'bijmerk’van is)

Als ik mijn haar gekamd had was het ook altijd pluizig, maar tegenwoordig borstel ik het alleen als ik gedoucht heb. Dat scheelt heel erg, want je krullen blijven er ook veel mooier uitzien en je haar pluist niet zo.

Ik gebruik biosilk :slightly_smiling_face: helpt heel goed tegen pluizen en je kunt het voor veel dingen gebruiken (is bijv ook heatprotector etc)

Ikzelf heb geen pluishaar, maar je haar wordt er wel zacht en glanzend van.

gewoon een goed product kopen voor krullen en anti pluis
als de ene niet werkt , kun je de andere proberen :slightly_smiling_face:
als je niet blut bent hihi

creme voeding van de kruitvat ;p
die vind ik zelf echt fijn

ja dat heb ik dus ook ! morgen dan maar niet borstelen :flushed:

je moet krullen ook alleen kammen als je haar nat is, anders kam je je krullen er weer uit en gaat het pluizen :wink:

sorry dat ik myn oude topic upp maar;
ik heb vandaag Etos Mouse gekocht :
Perfect Curls
maar is dat hetzelfde :blush:

xx

misschien gewoon wat anti-klit spray gebruiken? mijn haar is best kroezig smorgens en dan doe ik er wat anti-klit spray in en dan is het gelijk zacht en glanzend zonder kroes. maar ik heb niet echt krullen, gewoon slag. het valt wel te proberen :wink:

Heb je ontploft haar na het douchen als het opgedroogt is? Want hoe ben je er dan achter gekomen dat je van jezelf al mooie krullen hebt?:stuck_out_tongue: