Ontploft haar :/

Heyy, ik ben nieuw hier, weet niet hoeveel topics hier al over zijn :slightly_smiling_face:
Ik heb best een probleem met mn haar… ik heb krullend, dof pluizig haar, als ik het uitborstel zie ik eruit als een poedel! Haarmaskers / shampoos / conditioners werken niet… zelfs kokosolie niet.
Hebben jullie tips voor mij?

Welke shampoo moet ik gebruiken? Glansshampoo, voor droog haar, voor beschadigd haar, voedende shampoo, en welk merk (shampoo van de kapper is voor mij VEEL te duur) ?

xx a crazy redhead

Ik voel je pijn. Wanneer ik het borstel, of de hitte inga. Dan lijkt het echt alsof ik ontploft ben. Zelfs serums werken dan niet meer. Maarja, ik heb helaas nog geen tips gevonden.

Ik weet natuurlijk niet precies hoe jouw haar is, maar wat je zou kunnen proberen is je haar gewoon niet meer uitborstelen, of alleen als het nat is. Ik heb namelijk ook krullend/pluizend haar, en als ik het borstel als het droog is zie ik er ook echt letterlijk uit als een poedel, dat kan gewoon echt niet.
Ik borstel het gewoon als het nat is (nadat ik het heb gewassen en SOWIESO conditioner heb gebruikt. Echt, als je pluizend haar hebt zou ik vooral conditioner gebruiken) en dan knijp ik het met een handdoek omhoog (en met mn vingers nog een beetje bij mijn haarwortels) en dan gebruik ik haarspray zodat het minder gaat pluizen.

Na jaren problemen met mijn ontzettend pluizende haar is deze manier van mijn haar doen eigenlijk de enige oplossing om mijn haar te dragen zonder dat het heel erg pluizig wordt.

Ik weet natuurlijk in hoeverre ons haar verschilt, maar ik zou het eigenlijk sowieso niet meer borstelen als het droog is want daar gaat het juist meer van pluizen…

denk dat je deze vraag beter hier kan stellen:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994

Thankyouu, ik borstel mn haar sws alleen als het nat is :slightly_smiling_face:, en ik ga ook conditioner gebruiken (al ik heb ik zowat een halve fles nodig, wil het effect hebbem xD)

Owh sorry Beertje7 haha die had ik nog niet gezien !