Ontmoeting

Hoi!

Voordat we beginnen moet ik eerst bekennen dat ik helemaal geen ‘girl’ ben. Geen girl?! Wat kom je hier dan doen?! Nou simpelweg jullie advies vragen. Een vriendin van mij verwees me naar deze site, en dacht, nou laat ik eens een kansje wagen.

Maar to the point. Het zit zo dat ik met een… vraag zit. Ik heb nu al een tijdje contact met een meisje (jonge dame?) via de sociale media (inclusief smsen/appen enzo). Iedere dag zijn we van 's morgens vroeg tot 's avonds laat met elkaar in ‘contact’. Omdat we elkaar via het internet hebben leren kennen (don’t ask, don’t tell; ofwel don’t tell, don’t ask in dit geval :slightly_smiling_face: ) hebben we elkaar nog nooit gezien; maar daar gaan we komend weekend verandering in brengen (een hele trip, ik woon in het oosten en zij in het westen van Nederland), ik ga namelijk bij haar op bezoek.

Vooruit mijn vraag. We gaan elkaar niet zien omdat we elkaar leuk vinden of om een van die redenen, we hebben het er immers nog nooit over gehad (en geen van ons beiden heeft eigenlijk ooit de indruk gewekt dat het meer is dan vriendschap). Het is dus een pure vriendschapsontmoeting. Maar toch wil ik haar graag wat meebrengen en het probleem is dat ik niet weet wat. Een rode roos of een boeket bloemen is misschien een tikkeltje heftig en schrikt haar misschien af, omdat ze dan denkt dat ik haar leuk vind, en die indruk wil ik (nog!) niet wekken. Dus het moet beschaafd zijn, maar toch ook wel duidelijk maken dat ik haar leuker dan gewoon aardig vind.

Zo, hoop dat jullie het beeld een beetje kunnen schetsen. Mijn uiteindelijke vraag is dus: “wat zouden jullie in zo een geval wel leuk vinden om te krijgen”?

Alvast bedankt!
Pannenkoek

Is er niet iets dat ze leuk vind, en dan daar iets van? Als ze van varkentjes of katten houdt ofzo. En anders chocola?

Chocolade doet het altijd goed.

Chocolade is inderdaad een goed idee!

En nee, echt diepgaande persoonlijke gesprekken zijn er nog niet gevoerd.

Chocolade ja :"D

Mooi, chocolade it is!

Maar aan wat denken we dan precies; want ik kan natuurlijk niet met een reep chocola komen aanzetten :relieved:

Waarom kan je niet met een reep chocola aan komen zetten? Bij de Hema verkopen ze meestal wel leuke chocolade. Ook reepjes met ‘ik vind je lief’ erop, enzo.

inderdaad, ik vind het zelf iets minder geforceerd overkomen om een leuke reep te geven dan een hele doos chocolaatjes.

Bonbons dan? Of toblerone, all time favourite (waarschijnlijk geldt dit alleen niet voor alle meisjes). Maar bij de hema hebben ze inderdaad ook lekkere en leuk verpakte chocolade! I dunno otherwise.

Ok, ok! Zal morgen eens langshuppen bij de Hema en kijken of ze er iets geschikts hebben.

Klopt misschien ook wel. Wil alleen natuurlijk niet ‘cheap’ overkomen, ze is het me uiteindelijk wel waard.

Je komt echt niet cheap over met wat dan ook. Je geeft haar chocolade, kan eigenlijk niet missen. Maar het feit dat je iets geeft op zich is al is super tof en wordt echt wel gewaardeerd! Succes en veel plezier alvast!

Haha, leuke vraag.

Je hebt ook bij de jamin volgens mij, zo’n gewone reep chocolade maar dan met een leukere verpakking zegmaar. Waar iets op staat. Misschien kun je dat geven, dat is namelijk iets leuker dan een reep waar Albert Heijn ofzo opstaat haha.

Ja zoiets is ook meer naar wat ik zoek. Bedankt voor de tip! Eerst eens even peilen wat voor een chocola ze nou daadwerkelijk lekker vindt :stuck_out_tongue:

Goed idee haha. Dalijk houd ze helemaal niet van chocola. Nee, trouwens dat kan ik me bijna niet voorstellen. Wie houd er nou NIET van chocolade haha.

Wat leuk zeg :grinning: ik sluit me aan bij het idee chocola en wil je verder een leuke meeting wensen met haar!

Chocolade! Ik kan me niet voorstellen dat een meisje geen chocolade zou lusten

Ik denk dat het leuk is om samen af te spreken en dan ergens wat te gaan drinken of eten.
Jij betaalt de rekening in plaats van dat je iets meebrengt tijdens de ontmoeting.

Jaaaaaa chocola.
of wat kraplapje zei.

Chocolade doet het altijd goed bij vrouwen/meisjes! Ik ken er geen die het niet lusten. Maar om met een milka of ah reep aan te komen is zo van ja… maar een leuke reep v/d jamin of hema ofzoo is altijd leuk! Of merci is ook leuk… Weet niet of jij dat té vind ik in ieder geval niet!

Heeel veel succes met de chocolade scoren en met de ontmoeting natuurlijk!

Wel echt leuk van je dat je iets mee wilt nemen. Zowiezo een pluspunt!

Chocolade kan altijd (tenzij ze lactose-intolerant is, dan dus niet :stuck_out_tongue: )
Misschien iets van snoepjes ofzo, maar dan moet je wel weten waar ze van houdt.
Hebben jullie het niet gehad over bepaalde dingen, waar je aan kan refereren?