Ontmoet op internet

Alsof je die boeking gaat annuleren. Die kerel moet toch ergens slapen en zo te horen kruip je er toch wel bij. Moet je ook lekker zelf weten hoor, maar zeker als 16jarige kan je niks tegen een 22jarige beginnen mocht hij iets doen wat je niet wil hebben. Buiten het feit dat hij niet eens perse je hoeft willen te gebruiken kan het ook zo zijn dat je er niet aan toe bent op het moment zelf.

Dat zou ik persoonlijk dan erg fijn vinden. Of het nou gewoon slapen is of meer dan dat. Ik heb het gevoel dat ik een beetje apart en dom op jullie overkom, maargoed.

Wij snappen heus wel dat als je elkaar leuk vindt en als het blijkt te klikken dat samen slapen als een goed plan klinkt. Het is meer dat het tegen kan vallen of dat hij nu bepaalde verwachtingen heeft.

Die kerel, heeft sowieso al een slaapplek omdat hij met twee vrienden gaat (die ik ook hem ‘ontmoet’, dus ik weet wat voor een types het zijn).

Tis jammer dat je een beetje aanvallend overkomt terwijl ik je mening begrijp. Ik zou er als buitenstaander waarschijnlijk hetzelfde tegenaan kijken in eerste instantie.

Ik ben zelf ook seksueel actief en daar in andere dingen ook gewoon klaar voor. Dus als dat zou gebeuren (mits we ons allebei zo voelen) heb ik daar geen probleem mee. al zou ik zelf niet gelijk op hem duiken

Ik heb hem laten weten waar ik wel een niet ‘‘up for’’ ben en daar lijkt hij respect voor te tonen.
Maar ik snap je wel en ik hou het ook echt wel in mijn achterhoofd. Desnoods zorg ik dat iemand binnen het hotel (indien dat mogelijk is) een beetje op de hoogte is als het mis gaat.

Slapen die vrienden van hem ook in dat hotel?
Het is logisch dat je zo enthousiast bent, maar ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het in het echt zo tegen kan vallen terwijl je op internet heel goed met diegene kan praten… dus wees daar ook op voorbereidt.
Zelf heb ik ook ooit een jongen via internet ontmoet, waar ik super goed mee kon praten via internet, maar toen ik hem in het echt zag wisten we niet waar we het over moesten hebben en hebben we eigenlijk haast geen contact meer gehad.

-

Ik zou zeker niet meteen bij iemand blijven slapen die je die dag pas voor het eerst irl ontmoet. Je bent ook nog maar 16, persoonlijk zou ik er een leuke dag van maken en gewoon lekker thuis slapen.Ik heb mijn man ook via internet ontmoet en we zijn in februari alweer 7 jaar getrouwd dus wil zeker niet zeggen dat er geen serieuze relatie kan ontstaan uit internet. Maar pas wel op.

Nee opzich is het natuurlijk niet verstandig. En het is idd eerst maar kijken hoe de dag verloopt / hoe we ons aan het eind van die dag voelen. En ik realiseer me idd ook dat dat anders is. We geven beide ook sowieso al aan een beetje ‘verlegen’ types te zijn als het om direct contact gaat. (zo werd hij ook heeelmaal nerveus toen hij mijn moeder ging ‘ontmoeten’ haha)

Dat is wel wat anders dan met ons natuurlijk. Als hij gewoon met de auto kon komen zonder dat hij dan eerst helemaal naar Frankrijk moet of de ferry op gaat (wat best wel prijzig is). Dan was het een stuk makkelijker. Ik denk dat het heel erg afwachten word. Ik had zelf (voor ik hem kende al) plannen om na mijn studie naar Engeland te emigreren, waarschijnlijk samen met een vriendin. Dat gaat natuurlijk nog jaren duren dus als we tegen die tijd geen contact meer hebben dan is dat heel jammer, maar hebben we dat wel dan is die afstand in ieder geval al een stuk korter en is het ook makkelijker om een relatie aan te gaan.

Ik baal af en toe een beetje dat ik hem nu heb ontmoet, en niet een paar jaar later gewoon in Engeland. Dat was wel heel mooi geweest.

Ja, op dezelfde kamer als hem. Daarom zoeken we dan ook een andere hotel uit. Anders was de keuze wat vrijer geweest van ik blijf wel of niet slapen, dus dat is opzich wel jammer.

Dat is inderdaad wel heel erg vervelend. En dat zou bij mij natuurlijk ook heel goed het geval kunnen zijn. Maar ik wil het risico wel nemen. Anders krijg ik misschien spijt dat ik niet de moeite heb gedaan hem te ontmoeten. Want voor hetzelfde geld is het wel zo gezellig als op Skype waar we - zoals jullie dan ook - heel goed kunnen praten.

Maar zo is het hetzelfde met mensen die je al wél persoonlijk kent. Zo heb ik ooit eens een vakantievriendje gehad en toen ik hem een paar weken later opzocht (hij woonde maar een halfuurtje verderop), was het totaal anders en heb ik me de hele dag dood verveelt om vervolgens ook nog eens te laat thuis te komen omdat hij zo nodig nog naar de winkel moest (’:

Met die reistijd doelde ik meer op je reactie op Fossil dat Amsterdam te ver van je woonplaats is om 2x op en neer te gaan. :wink: Dat Engeland te ver is begrijp ik, maar Amsterdam moet vanuit alle delen van Nederland wel te doen zijn (wij waren ook 8u op een dag bezig, maar als je elkaar dan echt zo leuk vindt heb je dat er wel voor over.)

Daarom, ik was kapot na die dag. Je denkt zoveel na, over hoe nu verder, of je het ziet zitten, je weet al zoveel van hem, maar eigenlijk is hij nog maar een vreemde, het is gewoon raar. Het komt vast wel goed, daar niet van, maar ondanks dat je hem misschien wel leuk vind zou ik de stap blijven slapen niet durven nemen. Het is voor jezelf ook veel prettiger dat je eerst over de situatie nadenken alvorens je zomaar met hem mee het hotel in gaat lijkt mij, al kan jij daar natuurlijk anders over denken. Ik ben sowieso iemand die niet zo gauw met iemand zou slapen, al zou het geweldig voelen. Ik ben meer van het relativeren. :stuck_out_tongue:

Wat leuk van dat het zo gelopen is, gefeliciteerd!

Maar ik begrijp het inderdaad. En zoals ik al eerder heb vermeld denk ik er ook over om gewoon thuis te slapen. Maar dat hangt geheel af van hoe het gaat en voelt.

Bedankt igg!

Je ouders zijn niet voor niets overbezorgd, kan hij niet bij jou thuis(op een andere kamer ofc) slapen als je het er met je ouders over hebt?

Oh haha sorry! Ja het is inderdaad ook zeker te doen qua tijd. Maar de heisa met mijn ouders die ik dan zou krijgen. (op het gebied van vragen stellen, aangezien ik niet vaak vroeg van huis vertrek als ik vrij ben en dan ook echt de hele dag weg blijf zonder mijn gezicht te laten zien).

Ja ik begrijp je heel goed. Hoe meer ik ook zulke dingen te horen (lezen) krijg, hoe meer ik zelf ook zoiets heb. Maargoed. Ik heb het in ieder geval bespreekbaar gemaakt met hem en ik zal hem ook laten weten dat hij niet teveel moet verwachten (qua zo lang blijven).

Oei oei oei meisje als ik je moeder was en ik kwam erachter dat je hierover liegt… dan zou je in BIG trouble zitten.

Slapen bij een jongen die je nog nooit eerder hebt gezien + uit ander land vraagt om problemen. Maar t is jouw leven idgaf.

Wat zou je doen als jij moeder was en je dochter doet dit?(en nog achter je rug om?)

Doe gewoon niet. Vertel je moeder de waarheid, waar je bent, doe een dagje a’dam met hem maar slaap gewoon thuis. Alsjeblieft.

Nee oke, als ik moeder was en het was mijn dochter die deze plannen ging ondernemen dan zou ik dat ook niet zo makkelijk laten gebeuren.

Ons huis is niet erg groot helaas, en mijn ouders zijn ook niet bepaald de meest gastvrije en gezellige mensen tegenover vreemde (niet dat ik ze naar beneden wil halen, maar dat is vervelend voor bezoekers). Bovendien is er in mijn woonplaats niets te doen en voel ik me ook minder ‘‘vrij’’ als het hier zou zijn. Ik durf dan minder goed alles te zeggen en doen wat ik zou willen doen. Dat is ook gewoon het geval met vrienden.
Maar ik denk dat ze dat opzich wel geaccepteerd hadden, mochten ze in een goede bui zijn.

Dat vraag ik me ook wel af idd… Hoe de fuck wil jij dit ooit tegen je ouders gaan vertellen? :")

Die van mij zouden me in ieder geval voor altijd opsluiten en me nooit meer vertrouwen.

Je ouders zouden het accepteren dat je met een wildvreemde jongen die je nog nooit hebt gezien uit Engeland in een hotel gaat slapen?

Het is gewoon echt te achterlijk voor woorden, haal het gewoon uit je hoofd. Weet je hoe groot de kans is dat hij je misschien drogeerd en verkracht? Snap je dat?