Ontmaaging

Ja gewoon doen,
beter dat dan op je 20e nog maagd zijn.
Ik bedoel dat is echt zo voorschut

Mijn maag?

Echt, er is niks ergs aan om op je 20e nog maagd te zijn. Wacht gewoon tot je iemand de moeite waard vindt, dat je echt gevoelens voor elkaar hebt en het tenminste nog wat betekent.

Ik denk dat je er dan achteraf tenminste ook geen spijt van zal krijgen. Heel raar hoe je erover praat, alsof het iets is dat nou eenmaal móet gebeuren, dus dan maar door een “vriend” die al duidelijk gemaakt alleen interesse te hebben in verband met de mogelijke seks.

Nee, geen seks hebben met een random dude. Wacht gewoon tot je er klaar voor bent.

Ach ja gewoon random doen
En maak dan gelijk een topic aan welke van de twee het mag doen.

Tsssssss nee natuurlijk niet doen

Weer zo iemand die denkt dat ze te oud is en er niet bij hoort

Gebuik je gezonde verstand.

Ja ik zou het echt doen. Stel je voor dat je op je 20ste idd nog niet ontmaagd bent. Dat kan echt niet!! Dan wil niemand meer seks met je omdat je nog maagd bent!! Dus het is nu of nooit

kind het is maar seks. Laat je lekker nemen door een dude die alleen maar met je wil praten als je seks met hem hebt.

ik lach heel hard

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit zijn geen vrienden.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar goed, je kunt kiezen. Óf je doet het nu en je bent ontmaagdt door een ‘vriend’ die je alleen maar wil voor de seks, óf je wacht tot je iemand tegenkomt bij wie je je op je gemak voelt.
Dit is wel iets dat je voor altijd onthoudt -lijkt me-, en je kunt je maar één keer laten ontmaagden. Aan jou de keus :’)

oke allereerst de meeste reacties onder dit topic vind ik een beetje jammer…

ik was ook 20 hoor toen ik het voor het eerst deed, niks mis mee. zolang je maar bij de juiste jongen bent en je vertrouwd voelt.

Je geeft dus zelf al antwoord op je eigen vraag.

En die “vrienden” van je klinken echt als een stel douchebags.

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt want ik zit er zelf ook aardig mee
dat ik nog maagd ben. Maar ik begrijp niet hoe je er ook maar kan over
nadenken het met die “vrienden” van je te doen!

Oh god! Ik was 21 toen ik ontmaagd werd. Ik kan beter gelijk een einde aan mijn leven maken, geloof ik

HAHA shame on you. hoe durf je zo oud te zijn bij je ontmaagding

Je bent 17. Waarom zit je ermee, je hebt nog alle tijd van je leven. En alsjeblieft hou die vrienden op afstand want ze klinken niet als vrienden. Ik snap niet dat ze dit ook steeds zeggen, als mijn vrienden aan mij zouden vragen of ze me mogen ontmaagden dan zou ik ze meteen voor de bek slaan. Gelukkig kennen wij elkaars normen en waarden wel en weten ze dat het zó ongepast is om zoiets te zeggen.

Wacht gewoon op iemand bij wie het goed en vertrouwd voelt. Het is echt pure onzin om het maar met een ´vriend´ te doen, gewoon omdat je anders nog maagd bent.

Ja ik schaam me echt diep! Als ik het over mocht doen zorgde ik dat ik op mijn 14e door de eerste de beste jongen die ik tegenkwam ontmaagd zou worden! FML

oh my god. ja 100% ik ook.