Ontmaaging

Oke dit is misschien super stom maar ik zit er best mee.
Ik ben nu 17 jaar, ik ben nog steeds maagd, verder alles gedaan behalve ‘het’.
Vorig jaar is mijn 11 maanden relatie uit gegaan, daar heb ik het dus ook niet mee gedaan omdat ik er gewoon nog niet klaar voor was.
Ik heb in dat jaar tijd 3 jongens gedated maar die deden het alleen om de seks, met 2 heb ik nog steeds goed contact, ze willen enkel afspreken als ze me mogen ontmaagden ze zijn constant aan’t zeuren maar ik wil ontmaagd worden door iemand die echt van me houd en ik heb best wel spijt dat ik het niet met die jongen heb gedaan waar ik een 11 maanden relatie mee had. Ik wil niet 20 zijn en nog maagd zijn. Ik wil gewoon lol hebben maar geen spijt hebben van mn eerst keer. Wat moet ik doen, gewoon me laten ontmaagden door een van die vrienden?

Ik ben best wel gehecht aan mn maag eigenlijk.

Nee.

Heb jij het IQ van een aardappel ofzo?

Je wilt er geen spijt van hebben, maar je wel laten ontmaagden door een kerel die alleen nog met je wilt praten als hij je mag humpen.

Als jij je er goed bij voelt om alleen ontmaagd te worden met iemand van wie je houd, waarom zou je het dan doen met één van die vrienden? Je moet gewoon bij je keuze blijven en je niet laten pushen!

Ontmaaging ?

Ik word serieus helemaal gek van deze topics. Kom op, zeg. Je weet het antwoord. Nee, want het is de 1e keer en die moet met een speciaal persoon zijn. Nee want, het is niet raar om op je 17e nog maagd te zijn etc. (pure bullshit zelfs)

even off-topic
@Lunacy ik hou echt van je reacties :grinning_face_with_smiling_eyes:

Moet dit niet bij seks & zo?

je ontmaagding vergeet je waarschijnlijk nooit meer. dus ik zou zeker niet je zomaar door een vriend laten ontmaagden, tenzij je daar gelukkig van word… maar dat lijkt me sterk want je wilt er geen spijt van krijgen. ik zou wachten tot jij gelukkig en verliefd met iemand samen bent en als het dan zo ver is laten gebeuren

dus je wilt je ontmaagding door iemand laten doen waarvan je houd maar niet tot je 20ste wachten?

Maakt het iets uit dan of je 17 of 20 bent als je je laat ontmaagden…?

Hahaha ik ging stuk :’)

Dit dus. Sowieso, waarom praat je met jongens die alleen willen afspreken voor seks terwijl jij een speciaal iemand wilt?
Doe normaal, 17 jaar en maagd is niet raar.

Idd. en die jongens noem ik ook niet echt vrienden.

En dit mag trouwens onder ‘Seks & zo’

Oh. Wacht op de ware, sws je krijgt spijt als je een random gast je laat wiepen.

Aansteller.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je echt gewoon wilt neuken om geen maagd meer te zijn, vind ik je belachelijk. Maar oke, jouw keuze. En het is niet zo moeilijk. Ga naar een jongen en zeg : “Hey wil neuken, want ik ben wanhopig op zoek naar iemand die het met mij wil doen zodat ik cool ben hihi.”

Ontmaaging.

Wacht ermee tot je weet wat je wil. Wie dat niet kan accepteren is het niet waard.