ontmaagding

Wie zegt dat ze hem pas 3,5 maanden kent? wie weet kent ze hem al hartstikke lang, alleen ze hebben pas 3,5 maanden een relatie. Wel een verschil he.

waateee 15 wweeetje hoe jong !

Zo te zien hebben we daar nu een discussie over of niet? En jouw reactie voegt niets toe aan het topic of zelfs maar aan de discussie.

als eerste, fuck de mensen die hier niet normaal op kunnen reageren. dat jij dit niet zo goed weet en je toch wat zorgen maakt is niet erg, en juist goed dat je het hier vraagt.

1. mijn vriend en ik waren allebei naakt maar als hij eerst aan zijn penis zit en dan in mijn vagina hoe groot is de kans dan dat je zwanger kan raken?
    als hij aan het topje van zijn penis zat, de eikel, en er zat voorvocht of sperma aan en daarna is hij in jou vagina gegaan met zijn vinger, dan is er een mini kans dat je zwanger kunt raken. anders niet hoor.
  2. gistere wilde mijn vriend en ik met elkaar naar bed, ik wist niet helemaal zeker of ik het wel echt wilde want we hebben nog maar kort iets. maar ik voel me echt fijn bij hem, dus uiteindelijk hebben we het toch gedaan. is dit te vroeg?
    te vroeg of te laat, ik denk dat iedereen daar een andere mening over heeft. die mening vormt zich ook door hoe vroeg/laat diegene zelf ontmaagd is en in wat voor cultuur diegene is opgegroeid, dus ik denk niet dat je hier echt een lijn voor kunt trekken die voor iedereen geldt. wat wel voor iedereen geldt; zodra jij voelt, vind, denkt, weet dat jij er helemaal klaar voor bent kan dat. alleen jij weet dat, en wij niet. en te vroeg qua maanden, tja, volwassenen die hebben na 1 date al seks, dus ik vind niet echt dat je dat kunt ‘berekenen’, vooral ook omdat jou vriend 18 is en denk ik geen maagd meer.
  3. we wilde dus met elkaar naar bed gaan, maar het lukte niet, hij kon niet in me komen? nou ben ik bang dat het gewoon niet gaat? hebben meer mensen dit mee gemaakt?
    ja veel mensen maken dit mee bij hun eerste keren/keer hoor! je bent zenuwachtig en daarom spannen je spieren in je vagina zich aan waardoor de opening kleiner wordt. en als je vriend een grotere penis heeft wordt het ook wat lastiger. maar maak je niet druk, dat komt echt wel goed hoor. oefening baart kunst om het maar zo te zeggen. en veel en goed voorspel kan ook al heel erg veel helpen.
  4. en nog een laatste domme vraag, maar ik vraag het me af:$ Hij is wel een stukje in me geweest maar niet echt op en neer gegaan zegmaar. ben ik nou nog maagd of nietmeer?:blush:
    ja dat ben je nog. je hebt namelijk een maagdenvlies, best ver achterin je vagina voor de baarmoedermond. als die ‘gescheurd’ is ben je geen maagd meer. soms bloed je dan maar niet altijd, dus eigenlijk kun je het niet echt checken, want dat maagdenvlies kun je ook kapot maken met een tampon.
  1. mijn vriend en ik waren allebei naakt maar als hij eerst aan zijn penis zit en dan in mijn vagina hoe groot is de kans dan dat je zwanger kan raken?

Als er sperma opzat is de kans net zo groot als wanneer je echte seks hebt, vrees ik. Daarom moet hij eerst zijn handen wassen voordat hij in jou zit.

1. gistere wilde mijn vriend en ik met elkaar naar bed, ik wist niet helemaal zeker of ik het wel echt wilde want we hebben nog maar kort iets. maar ik voel me echt fijn bij hem, dus uiteindelijk hebben we het toch gedaan. is dit te vroeg? Als jij er klaar voor bent, dan is het niet te vroeg. Maar je moet het niet doen omdat hij het wil :wink:
  2. we wilde dus met elkaar naar bed gaan, maar het lukte niet, hij kon niet in me komen? nou ben ik bang dat het gewoon niet gaat? hebben meer mensen dit mee gemaakt?
    geen ervaring mee
  3. en nog een laatste domme vraag, maar ik vraag het me af:$ Hij is wel een stukje in me geweest maar niet echt op en neer gegaan zegmaar. ben ik nou nog maagd of nietmeer?:blush:
    Als je maagdenvlies is gescheurd

@ mopje12; dat kan toch alleen (of anders is de kans heeeel klein) met een echte penis, niet met een tampon?

En ik zou je eigenlijk aanraden om voor de volgende keer eerst aan de pil te gaan voor de zekerheid, of ben je al aan de pil? Een condoom geeft namelijk niet altijd 100% zekerheid zeggen ze.

even over de leeftijd, ja ik ben 15 maar, al zeg ik het zelf, ik kan best volwassen denken, en ik denk er ook wel gewoon serieus overna.
we kennen elkaar denk ik een half jaar ofzo maar vanaf die tijd waren we al wel bezig enzo, en we waren eigelijk meteen al best wel close. Het is best een serieuze relatie in mijn ogen.
en over het eerste punt. wat vinden jullie nou dat ik moet doen?

ps; ik wist zelf ook wel dat de vragen kinderachtig klonken, maar ik wilde graag de antwoorden en om het duidelijk te maken meost ik het zo vragen

precies (:

Als het tegen haar wil is, is het ook strafbaar als de jongen 12 is.

Maar even… Sperma gaat toch dood in de lucht? 8o

Ik vind het een beetje vreemd dat je vraagt of je nog maagd bent… Wat heb je aan die informatie als je de volgende keer toch seks gaat hebben? x]

Maar oké, de volgende keer gewoon ontspannen en ervan genieten (voor zover dat bij de eerste keer kan!), dan zal het allemaal vanzelf gaan!

Sinds wanneer kan je aan een stukje tekst meten of 2 mensen van elkaar houden of niet? En het is pas strafbaar als er 5 jaar tussenzit, dus als zij 13 zou zijn of hij 20.

kleine kans, ienieminie.

1. gistere wilde mijn vriend en ik met elkaar naar bed, ik wist niet helemaal zeker of ik het wel echt wilde want we hebben nog maar kort iets. maar ik voel me echt fijn bij hem, dus uiteindelijk hebben we het toch gedaan. is dit te vroeg?

Je twijfelde, je was er nog niet klaar voor, dus ja.

2. we wilde dus met elkaar naar bed gaan, maar het lukte niet, hij kon niet in me komen? nou ben ik bang dat het gewoon niet gaat? hebben meer mensen dit mee gemaakt?

Dat komt waarschijnlijk omdat jij het niet wilde.

1. en nog een laatste domme vraag, maar ik vraag het me af:$ Hij is wel een stukje in me geweest maar niet echt op en neer gegaan zegmaar. ben ik nou nog maagd of nietmeer?:blush:

Voel je je nog maagd, ben je het. Anders niet. Dit is niet echt een belangrijk vind ik.

hm? dus als een 17 jarige met een 18 jarige naar bed gaat is het ook strafbaar?

nee er moet 5 jaar tussen zitten;
dus 18 en 13 minimaal.

of het te vroeg is is toch aan haar? als zij er klaar voor is en het graag wil dan mag dat toch gewoon? het is misschien jong maar of het te vroeg is of niet is echt aan het meisje zelf. het is wel strafbaar ja, maar als zij zelf geen aangifte doet is er niks aan de hand. liefde en seks zijn als het nog veel te vroeg voor haar is volgens jou, 2 totaal verschillende dingen.

huh ik snap jou post niet, ze zegt toch ik vind?

Zij doet het tenminste nog uit ‘liefde’, je hebt tegenwoordig ook meiden van een jaar of 13 die het doen omdat ze geen maagd meer willen zijn.
Als jij denkt dat je er klaar voor bent, en je zeker weet dat hij degene is waar je dit mee wil delen, moet je het gewoon doen. Je kunt ook wachten, zoals ik heb gedaan. Doe. Ik ben wel maagd, maar ik weet wel heel zeker dat ik 't met mijn huidige vriend zou willen doen. Wanneer het zover is.
De kans dat je zwanger bent is inderdaad erg klein, en je moet gewoon blijven proberen. Zorg ervoor dat je ‘nat’ genoeg bent en anders kun je glijmiddel gebruiken, maar al deze tips zijn eerder al gegeven.

Ik dacht juist dat het iemand van 18 met iemand jonger dan 16 strafbaar was. En als een meisje 16/17 is hoe oud een jongen dan moet zijn zodat het strafbaar is weet ik eigenlijk niet, dat zou wel vijf jaar kunnen zijn.

Dit voegt verder niets toe aan het topic sorry:P Dus aan de topicstartster: Als jij echt denkt dat je er klaar voor bent, gewoon doen. Zolang je het maar veilig doet en je er rustig de tijd voor neemt komt het wel goed. Bij mij en mijn vriend duurde het ook even voordat het lukte (nou was ik wel erg ‘strak’ en was er veel bloed enzo dus dat is misschien een uitzondering:P). Het komt wel goed!
Misschien is het ook wat om aan de pil te gaan? Dan hoef je je ook niet meer zorgen te maken om eventueel sperma/voorvocht dat via handen in jouw terecht komt. (De kans dat je daarvan zwanger wordt is klein omdat de meeste zaadcellen dood gaan als ze in aanraking komen met lucht).

Ik vind 15 wel meevallen hoor, jeetje! als ze nou 11 was…

Ook als het van beide kanten vrijwillig is?
Want mijn vriend was een keer opgepakt om een andere reden en ik was erbij en toen werd onze leeftijd gevraagd en of we seks hadden. Toen hebben ze onze ouders gebeld om te vragen of ze op de hoogte waren en of ze het er mee eens waren en toen zij dat bevestigden was er niets aan de hand?