ontmaagding

ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat mensen me antwoord kunnen geven.
ik ben 15 jaar en m’n vriend is 18, en we hebben 3.5 maanden iets.

1. mijn vriend en ik waren allebei naakt maar als hij eerst aan zijn penis zit en dan in mijn vagina hoe groot is de kans dan dat je zwanger kan raken?
  2. gistere wilde mijn vriend en ik met elkaar naar bed, ik wist niet helemaal zeker of ik het wel echt wilde want we hebben nog maar kort iets. maar ik voel me echt fijn bij hem, dus uiteindelijk hebben we het toch gedaan. is dit te vroeg?
  3. we wilde dus met elkaar naar bed gaan, maar het lukte niet, hij kon niet in me komen? nou ben ik bang dat het gewoon niet gaat? hebben meer mensen dit mee gemaakt?
  4. en nog een laatste domme vraag, maar ik vraag het me af:$ Hij is wel een stukje in me geweest maar niet echt op en neer gegaan zegmaar. ben ik nou nog maagd of nietmeer?:blush:

sorry het zijn misschien stomme vragen maar ik wilde het graag weten en had niemand om het aan te vragen…
alsvast bedankt!

1. Had hij sperma of voorvocht aan zijn handen? En wanneer moet je ongesteld worden? (Je kunt alleen precies 2 weken voor/na de menstruatie zwanger worden, dit zijn in totaal maar zo’n 3/4 dagen.)
  2. Dat moet je voor jezelf uitmaken.
  3. Je was te gespannen. Neem de volgende keer meer tijd hiervoor. Of gebruik glijmiddel.
  4. In mijn ogen ben je nog maagd.
  1. Een kleine kans dat je zwanger bent, geen zorgen maken :slightly_smiling_face:
  2. Het is niet te vroeg als jij je er goed bij voelde.
  3. Glijmiddel zal misschien een oplossing zijn?
  4. Nou, hij is toch in je gegaan?

even op punt 3, het was meer het probleem dat de doorgang zegmaar te klein was :flushed:

Er zijn heel weinig vrouwen waar echt geen penis in past. Dus je was wel te gespannen…

dr zou zelfs een baby doorkunnen, dus dit moet ook wel lukken ;p misschien niet de eerste keer maar uiteindelijk echt wel hoor hahah

Ja ik vindt het veels te vroeg (jouw leeftijd en het feit dat je hem niet lang kent)

En het is strafbaar…hij is volwassen en jij minderjarig…

pfff perception of love has changed these days!

Wat heeft de strafbaarheid hiermee te maken? Het is toch meer dat ze het zelf wil en er aan toe is?

Volgens mij was je er nog niet helemaal klaar voor maar nu je het toch al hebt gedaan: Practise makes perfeft.

ja ik vond het zelf ook wel vroeg maarja, ik dacht wat maakt het eigenlijk uit? als we toch van elkaar houden en hij lief voor me is?

Wat doen we weer grappig. Laat haar lekker als ze het wilt, het is strafbaar dat klopt maar maakt het uit? Zolang zij zich er goed bij voelt en haar ouders die vriend niet gaan aanklagen komt het goed.

1. Die kans is ontzettend klein.
  2. Als jij je er goed bij voelt is het niet te vroeg, je moet alleen oppassen dat je later geen spijt krijgt en er dus echt goed over nadenken eigenlijk.
  3. Dat is echt van 90% van de meisjes een angst geloof ik, maar waarschijnlijk gewoon te gespannen inderdaad. Zoals de rest al zegt glijmiddel and relax.
  4. Dat is iets wat je zelf moet beoordelen, zelf vind ik het als het een klein stukje is, dat het je nog niet echt ontmaagd bent. Aan de andere kant hij is wel in je geweest. Maar op zich maakt het toch niet uit? Waarschijnlijk gebeurt het volgende keer wel als jullie elkaar zien. En het is denk ik niet zo dat je nu gelijk naar je vriendinnen gaat schreeuwen: IK BEN GEEN MAAGD MEER! Als wij zeggen dat je dat niet meer bent. Het is maar een woord :wink:.

Hier gaan reacties op komen met dat je nog niet weet wat houden van is. Maar het is iets wat je zelf moet kiezen, zolang je maar geen spijt krijgt, ook niet als het uitgaat.

Dat dus, perception of love has changed… je kent hem nog maar 3,5 maanden!

en dat het strafbaar is, is een feit…wel andere voorwaarden omdat het niet gedwongen is maar het is wel strafbaar…

Je bent er nog veel te jong voor en het is vroeg…geniet van het leven joh…je hebt nog genoeg tijd om later verder te gaan…

Het is steeds normaler dat mensen het jonger doen, we leven niet meer 30 jaar terug. En ik ben ook geen voorstander van 13/14 jarige meiden die het bed in duiken, maar ze is 15… En wat maakt het jou in hemelsnaam uit wat zij doet? Zal jij er wakker van liggen?

Ik ben ook 15 en mijn vriendje is ook 18. Ja wij doen het ook. Nee dat is niet een te groot verschil of te jong zijn ( in mijn geval dan). Wij kennen anneloes95 niet persoonlijk en haar vriendje ook niet. misschien gedaagd ze zich ouder dan 15 miscshien haar vriendje jonger dan 18. Het maakt niet uit wij kunnen niet oordelen of het goed of fout is. ( lees zij te jong of hij te oud) je weet trouwens ook niet hoelang ze elkaar al kende voordat ze iets kregen en hoe vertrouwd ze met elkaar zijn en hoe goed ze elkaar kennen.
Niks negatiefs tegen over jullie hoor maar ik erger me soms dood aan mensen die vinden dat ze voor een ander kunnen bepalen wanneer het te vroeg is of niet. :blush:
Ik zou je in ieder geval niet druk maken. De kans dat je zwanger bent is vrij klein. De eerste keer bij meisjes gaat meestal niet goed en gaat er van alles mis. okee dat is misschien wat overdreven maar je begrijpt wat ik bedoel. waarschijnlijk was je, zoals de meeste hier zeggen, te gespannen. Je kunt er niks aan doen. waarschijnlijk ging het niet zo goed omdat het de eerste keer was en dan moet je altijd even wennen zeg maar xD

Sorry als mensen zich nu aan gevallen voelen. het was niet zo bedoeld maar ik werd er een beetje gek van, dus het is meer in het al gemeen dan alleen tegen jullie. :stuck_out_tongue:

Ik ben de laatste om iemand te veroordelen maar zij vraagt zelf of het te vroeg is dus geef ik daar mijn mening over…als ze het niet had gevraagd had je mij ook niet zien reageren…Dus erger je maar lekker dood aan mij but she asked for it :wink:

En gezien haar vragen concludeer ik persoonlijk dat ze nog niet enorm volwassen voor haar leeftijd is, vandaar mijn tip aan haar om nog lekker van het leven te genieten voordat ze iets doet waar ze in mijn ogen te jong voor is en we straks vragen moeten gaan beantwoorden over haar ‘liefdesverdriet’

Dus het kan mij verder niks schelen wat ze doet maar mijn mening geef ik omdat erom gevraagd wordt…Leeftijd ligt hier gewoon stuk lager merk ik…so I’ll be out of this discussion…mogen jullie nog verder haar vragen beantwoorden aangezien dezelfde mening gedeeld wordt (no offence verder)

1. kleine kans
  2. nee, je weet zelf wanneer je er klaar voor bent
  3. geloof me, het is eigenlijk nooit te klein. doordat je (lijkt mij) vrij
    gespannen was, spande je bepaalde spieren in de bekken en rond je
    vagina ook aan. Daardoor kan hij moeilijker in je komen. En anders
    indd glijmiddel gebruiken en just relax, het is de bedoeling dat seks fijn
    is
  4. je bent nog maagd

Het is pas strafbaar als het tegen haar wil is, als ze het zelf wil is er niks aan de hand.

Zo komt het al heel anders over. Maar zoals je zei in je vorige post dat ze van het leven moest genieten omdat ze nog te jong was, kwam niet over als een tip. En meer alsof je haar nu een schuld gevoel aan wilt praten.

Ik vind het een beetje irritant dat je steeds … en Engels gebruikt.

Via de computer kan je dit niet beoordelen. De topicstartster praat niet in breezah-taal, dus dat valt ook wel weer mee.
En ‘vroeger ging het allemaal niet zo snel’ is ieders eigen keuze. Ik irriteer me niet aan 14-jarigen die het doen, zolang ze maar geen kind krijgen en het nog leuk vinden ook.