Ontmaagding

Hallo, ik wil graag seks met m’n vriend, maar ik heb een paar vragen. Verlies je echt hele plassen bloed die eruit vloeie of gewoon een streepje? En als hij klaarkomt loopt het sperma dan niet uit je vagina weer? Alvast bedankt!

Ik denk niet dat je liters bloed verliest, je hoeft ook helemaal geen bloed te verliezen, maar de hoeveelheid verschilt toch echt wel per persoon. Je zou voor de zekerheid er een handdoekje onder kunnen leggen. En als je het zonder condoom doet wel ja (hoewel ik dit een beetje dom zou vinden als dit je eerste keer is, weet je dan zeker dat hij soavrij is, en slik je de pil?)

Ik verloor helemaal geen bloed. En ja als hij in je klaarkomt loopt dat er weer uit ja. Maar zorg er inderdaad voor dat je zeker weet dat hij en jij ook soa-vrij zijn voordat je zonder condoom seks hebt.

bij mij was er geen bloed te bekennen haha, en als er bloed is, is dat heeeeel erg weinig en bijna niet te zien
Daarbij, als je een condoom gebruikt, loop er ook niks uit.

Na het vrijen wel even plassen

Als je bloed, doet hij iets niet goed. Waarschijnlijk heeft hij je niet goed genoeg opgewonden dus moet hij nog even ze best doen. ik bloedde helemaal niet. Slik de pil als je zonder condoom wilt vrijen en zorg dat je weet dat hij soa vrij is

Ik bloedde ook echt niet gewoon.
Ik zou de eerste keer wel gewoon met condoom doen. Voelt toch iets fijner denk ik.
Als hij in je klaarkomt komt het er inderdaad nog uit ja. Daarna gewoon even afvegen met een handdoek en gaan plassen mocht je het toch zonder willen doen.

Dat is niet waar. Je kunt nog zo opgewonden zijn maar alsnog bloed verliezen. Verschilt gewoon per persoon en kan je niet van te voren voorspellen.

Bloeden heeft idd niets te maken met of je genoeg opgewonden bent. Je hebt een maagdenvlies en als die breekt bloed je, maar deze kan ook al eerder zijn gebroken door het gebruik van een tampon, en inderdaad dan bloed je sowieso al dus dat heb je niet door. Het kan ook nog zo zijn dat je de allereerste keer niet bloedt maar de tweede, derde of vierde keer wel. Dit verschilt gewoon per persoon heel erg. Bij sommigen doet de eerste keer ook heel erg pijn en bij anderen niet. Zorg er iig voor dat je het veilig doet, als je de pil slikt is een condoom nog steeds aan te raden als je vriend geen soa test heeft gedaan en dan heb je geen last van het sperma ;-), Probeer je vooral niet al te veel zorgen te maken

Ik verloor helemaal geen bloed bij mijn eerste keer, wel merkte ik dat ik best strak was, doordat het wel een heel klein beetje pijn deed, maar dat was 5 seconde en toen was het over.
Wanneer hij in jou klaar komt, zonder condoom, loopt het sperma er inderdaad uit. Ik heb zelf daar de voorkeur niet naar, aangezien ik het geen fijn gevoel vind als het sperma eruit loopt. Heb dan liever dat hij over me heen komt dan dat hij in mij komt

Hey,
Ik heb een vraagje:
Hoe oud zijn jullie en wanneer was je eerste keer dat je seks had met iemand?
En hoe ging dat?
Ik ben 12, bijna 13 is het raar dat ik al masturbeer en seks wil ??
Ik was op mijn negende al ongesteld misschien komt het daardoor???

Xx Soraya

Jij was toch op je 11de al ontmaagd? Dan weet je dat toch.

Ik heb geen druppel bloed verloren tijdens mijn ontmaagding en over dat sperma gedeelte zou ik het niet weten, mijn ex kon nooit in me klaarkomen…

Ik ben wel bloed verloren, ik was echt een stresskip man, niet aan te raden :grinning_face_with_smiling_eyes: Het was overigens niet erg veel. Tweede keer ook nog een beetje last van bloedverlies, daarna ging het prima.

Condoom is eerste keer ook aan te raden. En ja, het loopt er gewoon weer uit :stuck_out_tongue:

Ik had helemaal geen bloed, maar misschien komt dat omdat we een halfjaar “gekloot” hebben tot de werkelijke daad. Als hij klaarkwam deed ik er altijd een wc papiertje tegen aan drukken zeg maar, en dan liep ik zo naar de wc :’)

Hier klopt dus helemaal niks van :’) Er breekt helemaal niks, er zit gewoon een randje wat een beetje kan scheuren maar hier hoeft helemaal geen bloed aan te pas te komen. Bij de een is het wat breder dan bij de ander en dan kan het inderdaad wel bloeden maar wat jij zegt is gewoon niet waar.

Same :’)