Ontmaagd door one night stand

Hee

Ik ben laatst een leuke jongen tegen gekomen op een feest ik ben zelf 16 maar hij is 20
We hebben 2 dagen na die avond dat ik hem ontmoedigen had een date gepland. Hij was alleen thuis
En we gingen samen in bed liggen en knuffelen. Toen we wat gingen kletsen vroeg hij of ik wel een seks gehad had in zei nee want ik was nog maagd. Hij vroeg of ik het wel eens zou willen proberen
Ik dacht bij mijzelf ja tuurlijk iedereen die nog maagd is zou het wel een willen proberen dus in zei ja hij vroeg wil je het met mij doen? Ik zei ook ja het voelde gewoon oké en we hebben die avond dus seks gehad. En na de seks hebben we dus ‘afgesproken’ dat we een seks relatie hebben. Nu zijn we 3 weken verder en hij appt me 2x per week ongeveer of ik zin heb of wat ik vanavond doe. Het vervelende is dat ik gewoon niet kan op de momenten dat hij wil en hij kan niet op de momenten dat in wil de gesprekken zijn ook best ongemakkelijk het zijn van die standaard hee hoe gaat het gesprekken. Ik ben hem nu wel al bij feesten tegen gekomen maar het enige wat hij doet is hee en verder zie ik hem voor mijn neus met een ander meisje flirten ik denk zelf dat die dus veel meer seks relaties heeft maar ik weet nu gewoon niet wat ik moet ik ben bang dat ik gewoon gevoelens voor hem krijg omdat hij me ontmaagd heeft.

Nog best knap dat je dit op de late avond zo kan verzinnen.

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben ik de enige hier die dit wel serieus neemt
Of huh
Ik vind dit nou niet echt op een troll lijken
Meer op een naief meisje

OH
wat is zn nummer?
precies de jongen die ik zoek

Vervelend joh.

En gewoon nog even 5 anders seksrelaties beginnen… wie weet zit er dan eentje bij die waarbij het wel uitloopt op een relatie en kan je daardoor die andere jongen vergeten :beer:

Dit kan echt wel gebeurd zijn, sommige meiden zijn daar nu eenmaal naief in. Ik denk dat je nu voor jezelf moet bekiijken of jij dit zo wil en niet ermee doorgaan omdat je denkt dat hij je dan wel echt leuk gaat vinden. Hij klinkt namelijk helemaal niet leuk.

Nee, ik vind dit niet ‘trollerig’ overkomen, maar gewoon dom.

Neem een relatie met hem of kap het af. Je kunt geen fwb zijn als er 1 gevoelens krijgt.

oke

Ik meen dit serieus

En ik heb zo iets echt niet bedacht. Ik zit er gewoon mee en dacht misschien hebben mensen wel tips

On topic a.u.b. meiden! Die vervelende reacties zijn nergens voor nodig.