Ontlasting lekken

Hee, genant probleem… ik werd vanacht wakker en toen had ik ontlasting gelekt (poep dus :p). Vanochtend was alleen een beetje vocht ofzo.
Heeft iemand een idee wat dit mogelijk zou kunnen zijn? En wat zouden jullie in mijn geval doen? Gelijk naar de huisarts of het nog even aankijken?
Het is nogal geen genant probleem…

Ik zou nog even wachten, en als het na het weekend niet beter is kan je misschien best een afspraak maken bij de huisarts (:

Ik denk een ontsteking want ik heb namelijk ook zoiets gehad, en inderdaad wawat Zanna zegt eventjes wachten.

Wat was dat dan voor ontsteking? Liefs

Maagontsteking. Heel mijn maag was door de war en kon ook.niet eten en/of poepen en plassen. WEL ‘verloor’ ik ontlasting. Maar ik had ook heel veel pijn en dat heb jij hopelijk niet.

Ik zou het even afwachten en als het blijft aanhouden naar de dokter gaan.

Heb voor de rest nergens last van dusja… nou ik kijk het nog wel even aan :slightly_smiling_face:

Ik zou meteen naar de dokter gaan…

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je er nog steeds last van hebt? Gezond lijkt het me namelijk niet.

ik heb dat nu weet iemand wat dat is ik heb het nu iets minder dan eeen week en ik heb wel buikpijn maar niet heel erg …

Ben je niet (half) ongesteld? Kan je t mee verwarren…

ja weet ik niet heb het met me vader over gehad alleen die denkt dta het door de koolzuur komt maar lijkt me sterk …

Was het echt veel ontlasting? of gewoon een vlek in je onderbroek?
Want misschien was die vlek in je ondergoed bruin, maar als bloed opdroogt lijkt het bruin, dus misschien ben je wel gewoon ongesteld geworden?
Maar ik zou toch even naar de huisarts gaan, als je zeker weet dat het echt ontlasting is.

ja het lijkt zeg maar net alsoof je ongesteld bent geweest alleen dat je dan bruin hebt gelekt :flushed: maar kijk nog even aan en zie dan wel veder

Als je niet zeker weet uit welke kant het komt om het zo maar te zeggen :stuck_out_tongue: kun je ook een tampon gebruiken, dan weet je zeker of het ontlasting is of dat je ongesteld bent toch?

Denk toch zo als meerdere zeggen misschien ongesteld?
en als je zeker weet dat dat niet zo is zou ik toch een afspraak maken bij de docter.
of op ze minst bellen en na vragen,
misschien wel een beginnende onsteking en dat kun je beetje op tijd zijn…

ik hoop voor je dat het niet ernstig mijn moeder heeft de ziejte van crohn en dat is egt heel vervelend. :wink:
sterkte xxiezies sophie :couplekiss_man_woman:

ooh …

Het kan inderdaad gewoon een ongesteldheid zijn, als je niet hard bloedt dan droogt het namelijk op en wordt het bruin.