Ontkrullen/ontkrult haar.

Heb jij je haar ooit ontkrult? en wat voor ervaring heb je ermee?
Vertel het hier.

Ik heb mijn haar laten ontrkullen en heb er echt enorm spijt van. Mijn haar is nu heel erg pluizig en dof. De kapper heeft mij niet goed geinformeerd en vertelde dat mijn krullen na het wassen gewoon weer terug krijg. Nou niet dus! nou ben ik naar een andere kapper gegaan en gevraagd of zij mischien weten wanneer je bij ontkrult haar je krullen wer terug krijgt, en ze vertelde me dat ik moet wachten totdat het helemaal weer gegroeit is. dat kan dus 3 jaar duren met mijn haarlengte! (ik ben nu al 11 maanden verder) Ik heb echt geen idee hoe ik dat moet volhouden!

Mijn vraag is ook: heeft iemand enig idee hoe ik dat kan versnellen?

Upjee

Hmm ja dat is inderdaad stom van de kapper.
Nou het moet idd uitgroeien.
Misschien had je ook even op girlscene kunnen kijken want hier staat ook genoeg info :blush: maarja. Versnellen kan nooit. het moet van binnenuit komen…

Je went er wel snel genoeg aan. Stop er een goed masker in en doe niet teveel met je haar want het moet even rusten.

x

Permanent toch??,misschien kun je het steeds blijfen stijlen.

Ik heb mn haar ook laten ontkrullen naar zeg maar wat groter krullen,terwijl ik zelf kleine pijpenkrulletjes heb,maar het is gaan breken dat permanent en nu laat ik het ook gewoon groeien.

ik heb zelf ook krullen ><
maar zowiezo als je het stijlt dan gaat het meestal al pluizen
dus daar kan je denk ik niet veel aandoen
maar upje voor jou

Ben jij halfbloedje?

Ik zou je haar nu zoveel mogelijk met rust laten: geen steiltangen e.d. gebruiken. Want dan maak je je haar nog meer kapot…

ik heb mijn haar ontkruld xD

Jh.

Ik kan er nu dus helemaal niks mee want het ziet er echt niet uit :frowning_face:

Ik zou je adviseren om eens een haarmasker uit te proberen of producten speciaal tegen pluis en zorgen voor glanzend zacht haar. Je krijgt er niet je krullen mee terug, maar het maakt je haar wel weer wat gezonder.

babyolie erin!
het wondermiddel.
een vriendin van me heeft dat ook gehad.

Maar dan wordt het weer mega vettig, en dat is ook niet fijn

Ik zit er niet zo super mee dat ik mijn krullen niet meer heb ofzo. maar eigenlijk gewoon dat mijn haar super droog is! Volgends mij werkt een haarmaskertje niet want het is toch al dood?