Ontkleuring vj haar

Hey,
Ik heb speciaal een account hierop girlscene gemaakt om dit hier aan jullie, meiden te vragen.
Dus ik heb een maand geleden mijn haar in zwart gekleurd, voor de eerste keer (natuurlijk haarkleur: bruin)
En vandaag heb ik mijn haar ontkleurd en in bruin geverfd. Nu is mijn vraag: Als je je haar ontkleurt, of dat hetzelfde is lijk haar kleuren. Ik heb vandaag alles opgezocht over ontkleuren. Nu ben ik zo bang geworden dat ik mijn haar heb verpest. Heb veel reacties gelezen van hoe slecht dat het is voor je haar en na al die reacties van anderen, heb ik het toch ontkleurd. De tweede vraag is of ik oranje haar heb voor altijd onder die bruine laag of is dat hetzelfde als verven? En als laatste versnelt dit de procedure tot ontwikkeling van grijs haar? Een goede raad is altijd welkom.

Als je zwart haar ontkleurt wordt het inderdaad oranje
Je kunt gewoon terug bruin verven maar je blijft een oranje schijn hebben omdat roodpigment heel sterk is en het er zeer moeilijk uitgaat .
En ja sowieso is je haar ontkleuren slecht voor je haar .

Word het oranje, misschien geel. Dan moet je veel zilvershampoo gebruiken, en je haar gaat erg dood als het zwart is. Maar er is een product wat je geverfde haar naar je eigen kleur terugbrengt. Je moet het wel 2x gebruiken voor het beste effect. Blijkt goed te werken en veel minder schadelijk te zijn. Wel wat duurder misschien, maarja wat wil je?
http://www.haarcentrum.nl/delor-sos-colour-remover-dark-colours-haarkleuring-verwijderen/

Colour remover is inderdaad denk ik het beste.
Voor de volgende keer…
Er is een speciaal topic over haarverven. Liever daar je vraag posten de volgende keer. Zo houden we het forum netjes en overzichtelijk.

Ahja oke, kan ik dit topic sluiten of is dat niet mogelijk?

Hey, ik begrijp niet wat je bedoelt met dat je haar dood gaat als het zwart is, en trekt dat ook oranje eruit die colour remover ? En dankje, ik ga het zeker bestellen.

Je kan het topic zelf niet sluiten :slightly_smiling_face: Nou zwart is een moeilijke kleur om lichter te maken, dat tast zeker je haar aan. En je hebt geen last van een oranje kleur als je het daarmee ontkleurt :slightly_smiling_face: