Ontkleuring mislukt!

Hey, ik zal het even uitleggen.
Ik had al heel mijn leven lang blond haar van nature en vorige maand liet ik mijn haren kort knippen waardoor die blonde stukken eraf gingen en mijn haar donkerblond werd. (onderste haar is altijd donkerder doordat die niet in de zon kwamen) Ik had al een tijdje het idee om het te ontkleuren met Schwarzkopf Blonde. Vandaag had ik dit dus gekocht en had fout gelezen. Ik dacht dat er stond “uitwasbaar na 24 wasbeurten” maar dat was niet juist en er staat dus “langdurige houdbaarheid”. Ik weet dat ontkleuring het pigment uit je haar trekt dus ik veronderstel dat ik het nu niet meer kan ongedaan maken. Het resultaat slaagt echter erg tegen, ik heb geel haar en lijk erg op jommeke! Vooral mijn haar vanboven ziet er geel uit.

Weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk er uit kan laten groeien/doen.
Ik ga pas eind december weer terug naar de kapper om te laten knippen en ik wil niets kleuren! Ik wil enkel mijn natuurlijke haarkleur terug. Het is om te wenen!

Iemand tips?

Een kleur spoeling er door heen gooien?
Of heeeeel veel wassen met zomerblond shampoo…
Ik heb verder geen ervaring met blond haar, maar dat lijkt mij wel een oplossing!

Mijn moeder had het ook :stuck_out_tongue: die droeg gewoon een pet of een leuk sjaaltje om haar hoofd

zilvershampoo ofzo heb een keer gehoord dat, dat helpt of hou die shampoo dan maar heet :stuck_out_tongue:

Ik dacht er aan om met antiroos shampoo te wassen maar weet niet of het enkel werkt bij kleuring of ook bij ONTkleuringen?

Ik denk eigenlijk dat antiroos shampoo niet werkt omdat dat normaal de pigmenten eruit wast een beetje en die er juist al uit zijn ? Je krijgt wel veel spullen en sprays om geblondeerd haar minder geel te maken dus ik zou even langs de drogist gaan. Ik heb wel eens een of andere white toner van directions gehad, dat zou ook geel moeten verhelpen. (geen idee of het werkte want ik gebruikte het verkeerd op andere kleur haar en dan doet het niks)

Je zou idd zilvershampoo kunnen proberen, zou nog wel eens kunnen helpen:)
Eventueel iets langer in je haar houden dan wat je gebruiksaanwijzing zegt, moet je alleen even oppassen dat het niet te wit of juist een paarse gloed krijgt (al was je dat er natuurlijk wel uit).
Het kan ook niks helpen en geel blijven, maar je kan het proberen!

Als je wil ontkleuren kan je trouwens beter blondeerpoeder van een kapperswinkel gebruiken dan zooi uit de winkel, werkt beter.

Je kan natuurlijk ook je haar nu verven, maar dat kan ook verkeerd uitpakken. Ik heb dat gele ook wel een keer gehad, heb het de eerste keer bruin geverfd en de tweede keer was het niet zo erg dus heb ik het later nog een keer ontkleurd met poeder, toen was het wel goed :slightly_smiling_face:

Zilvershampoo zowieso!

yupp

Had ik ook, inderdaad zilvershampoo!

-

het is niet mislukt Je krijgt het haar nooit in een keer super blond, je moet zilvershampoo kopen en dat herhalen tot het geel eruit is, als het nog te donker is zou ik het nog een keer ontkleuren, het is beste is een 3 weken nadat je ze hebt ontkleurd.

Als het geel eruit gaat en het ziet er wat blonder, dan zou ik een blonde haarverf erop verven :wink: