ontkleuren van haar

Heey, ik had een vraag over het ontkleuren van haar.Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb mijn haar naar mahonie-acajou geverfd ( roodachtig) maar ik wil naar blond gaan, ontkleuren dus , maar ik heb het pas zelf geprobeerd thuis en het is een klein beetje verlicht maar totaal niet blond, en ik wou vragen of ik dat dan wel kan doen bij een kapper maar misschien ging dat niet omdat ik het pas zelf heb geprobeerd ofzo. Groetjes julie <3

mijn zusje heet ook Julie XD

ik heb mijn haar ook zelf geblondeerd en ik heb donker haar, dus het moet lukken. heb je het goede ontkleurmiddel, niet gewoon blonde verf?
anders kan je idd naar de kapper gaan, maar dat is wel vrij duur.

je kan echt beter naar de kapper gaan, ja het is duur maar het word goed gedaan!

De eerste keer ontkleuren ben ik naar de kapper gegaan, kost wat maa dan is het wel even goed gedaan. Maar sinds dat verf ik het altijd blond.

maar ik wil wel naar de kapper gaan , maar sommige zeggen dat als je dat pas hebt gekleurd dat je het dan niet meteen kan ontkleuren ? x Julie

ga gewoon, dan zeggen ze wel of het kan of niet, ze moeten het altijd eerst zien, voordat ze daarover beslissen, of het kan of niet.

Je moet het eerst ontkleuren, en dan in de kleur verven die je wilt.
Maar je kan beter naar de kapper gaan.