Ontkleuren haar

Hoi allemaal!

Ik heb mijn haar rood geverfd nu wou ik het gaan ontkleuren. Dit heb ik al gedaan.Het ziet er een beetje uit als roze met licht bruin ,rood en blond. dus het product heeft het niet goed gepakt. ik wil hierna graag weer mijn haar rood verven zo dat het knallende rood is.

Als ik mijn haar nog keer ontkleur zou het dan beter werken?

Of heeft iemand anders nog een tip wat ik beter zou kunnen doen?

Ik gebruik trouwens het product nutrisse truly blond super oplichtende van garnier.

Ik zou gewoon rood verven en niet ontkleuren.

Rood haar ontkleurt bijna nooit in 1 keer. Je kunt het nog een keer doen als je wil, maar ik zou het niet te snel opnieuw doen. Anders blijft er misschien weinig over van je haar :slightly_smiling_face: Als je het nog een keer gaat bleken, doe dan tussen de beurten door een paar keer een haarmasker in je haar en gebruik na het wassen van je haar conditioner. Dan kun je je haar een beetje redden haha. Als je haar gebleekt is, zal de rode verf ook beter blijven zitten :slightly_smiling_face:

Ik zou het eerlijk gezegd laten ontkleuren bij de kapper ofwel zelf ontkleuren met professionele producten en hierbij dan Olaplex gebruiken.

Rood haar duurt heeel lang voordat het helemaal weg is (als je je haar tenminste niet te veel wil beschadigen) bij mij heeft het 1 jaar geduurd. Ik zou naar de kapper gaan en kijken van hij/zij kan doen