Ontharingsstrips

Heee,

voor de vakantie wil ik ontharingsstrips gaan proberen. Ik ga namelijk 4 weken op vakantie en heb geen zin in veel gedoe met scheren. Nu ga ik morgen een pakje kopen, maar hier heb ik een stel vragen over. Ik was van plan het huismerk van de Kruidvat te kopen, maar zijn die goed? Of raden jullie anderen aan?
Hoe lang blijven de haren dan weg en hoeveel heb je er nodig voor 1 been?
Daarnaast heb ik ergens gelezen dat het slim is om er eerst eentje uit te proberen en kijken of je dan allergische reacties ofzo krijgt, klopt dit?
Voor de rest zijn alle tips welkom. (:

Thanks!

Oja wat ik was vergeten… Hoe werken ze het best? Is het gewoon opplakken en eraf halen (ik heb nul ervaring). Want ik heb ook ooit iets gelezen dat je ze eerst moet opwarmen tussen je handen zodat ze goed blijven plakken.

jaaaaa, die heb ik zelf ook altijd. Eerlijk gezegd vind ik die het fijnst. Liever die van de kruidvat dan van Veet vind ik zelff. Oh en dat ‘eerst uitproberen’ doe ik nooit

Ik heb ooit ook die van Kruidvat geprobeerd en bij mij vielen ze erg tegen. De wax was niet echt plakkerig waardoor de haartjes niet meekwamen als ik de strip er vanaf trok. Maargoed, dit is een jaar of 2 geleden dus wie weet zijn die dingen verbeterd.

Ik heb die van Veet geprobeerd en bij mij werken ze fijn! Je moet ze inderdaad even warm maken tussen je handen en dan op doen. Dan zou ik iemand anders vragen om ze eraf te laten trekken dan doet het in verhouding minder pijn :wink: En ik zou 2 pakjes kopen als ik jou was, heb je in ieder geval genoeg voor heel je benen. Die van Kruidvat heb ik niet geprobeerd, maar ik zag vandaag bij de Action dat ze pakjes van Veet verkopen voor ¤2,39! Daar zou ik zeker even een kijkje bij nemen!