ontharingscréme

hoi,

jullie hebben dat ook wel, wat dons boven je lippen.
wel ik had dat nu eens weggedaan maar dat dons is bleek van de zon eh en wat terug komt na een tijdje is donker.
Nu heb ik dat gisteren met ontharingscréme weggedaan. Ja ik weet het waarom met dat? Wel ik was gewoon te lui om dat te harsen maarja ik vond het zo raar dat je dat zag dusja, floep en het is weg.
maar nu heb ik zo’n raar gevoel daar want het is daar zo glad enzo kweenie vind het raar. Het is net of er geen gevoel in zit maar als je er in knijpt voel je wel iets. Komt dat nu door die créme?
En ik heb ook een witte plek nu net daar is dat ook van dat?

alvast bedankt
xx

Dat komt doordat wanneer je een plek onthaart, je minder dingen aanvoelt zeg maar. Wanneer je langs je lip ging normaal, raakte je de haartjes. Nu niet meer.
Net zoals dat je benen minder gevoelig lijken te zijn als je ze onthaart dan wanneer er haartjes op staan. Het is heel normaal!

Witte plek weet ik niets over… is het niet gewoon een littekentje dat eerst niet opviel?

ok dan is het goed
want vond het al raar
en die witte plek kweenie tis lik e witte snor maar ik ben wel al een paar keer op men hoofd gevallen tijdens het paardrijden en had toen ook een wonde op men gezicht mss is het wel van dat