Olaa
Ik had een vraagje. Ik ben het scheren daar down under een beetje zat. Kan je daar ook ontharingscrème gebruiken. Wie heeft daar ervaring mee
Persoonlijk vind ik dat zelf niet fijn.
Ik doe dat met scheergel en een scheermesje.
Dat lijkt mij niet goed voor je vagina. Je smeert het er niet op natuurlijk, maar volgens mij is die huid daar veel te teer voor.
Ik onthaar daar altijd met ontharingscreme, wel speciaal voor gevoelige/droge huid. En ik heb nergens last van, plus het is super super zacht
Ja ik ga het wel kopen en dan kijk ik wat het doet. Thanks
Sterkte d’r mee
Ik gebruik daar ook altijd ontharingscreme. Gewoon voor de gevoelige huid nemen en niet langer laten zitten dan aangegeven staat. En zodra het ook gaat branden meteen eraf halen. En probeer het zo te doen dat je niet zeg maar daar meer bij de ingang en tussen de schaamlippen het smeert, mocht daar is wat komen dan gaat het heel erg branden en doet best wel pijn dus probeer te zorgen dat je het niet daar per ongeluk ook opsmeert. Voorderest vind ik het ideaal.
Ik neem altijd die van Veet. Vaak koop ik ze in een aanbieding, af en toe willen ze het nog wel is bij de action hebben liggen, of bij de op=op of big bazaar. Want anders vind ik ze best wel prijzig.