Ontharingscrème - Wat doe ik fout?

Heeeeeey, ik had even een vraagje voor jullie.

Ik heb voor het eerst ontharingscrème geprobeerd (van Veet), op de verpakking staat dat dit is voor je benen, oksels en bikinilijn. Nu is het met dus niet gelukt om de haartje bij mijn bikinilijn weg te krijgen, terwijl het op mijn benen wel is gelukt. Ik heb de crème 6 minuten laten intrekken (dat is het maximale dat mag). Ik snap niet wat er fout is gegaan, of komt dit gewoon omdat dit geen goede ontharingscrème is?

Alvast bedankt voor het reageren!

Ik heb geen idee, maar bij mij gaat ontharingscrème ook altijd fout. Áltijd.

Die van mij werkt ook alleen maar op m’n benen en op m’n bikinilijn niet, terwijl ik 'm juist daarvoor had gekocht haha.

Ik heb ook Veet btw.

Ik deeeeeeeenk (ik weet het niet zeker) dat het is omdat ze haartjes bij je bikinilijn waar wat dikker en stugger zijn dan de haartjees op je benen. Daarom zal het in daar minder goed werken. Misschien dat er een speciale ontharingscreme is voor je bikinilijn?
Ik hou het lekker bij scheren, die creme vind ik maar niks :stuck_out_tongue:

Die van zes minuten had ik ook en die hielp echt totaal niet. :’) Nu heb ik die van tien minuten (ook van Veet) en die werkt perfect!

Die crème werkt ook totaal niet op mn benen helaas, tips?

Bij bikinilijn is inderdaad wat dikker haar, misschien vaker proberen?

Dankjewel allemaal :slightly_smiling_face:, ik zal het nog een keer proberen en anders eentje speciaal voor de bikinilijn kopen