Ontharen

:stuck_out_tongue: ja waar kan je het best mee beginnen als je voor het eerst je benen gaat “ontharen” ik ben 12

Als je tegen pijn kan epileren (misschien harsen maar dat is lastiger dan t lijkt volgens mij, ik krijg er blauwe plekken van).
Anders gewoon scheren of als je heel lui bent ontharingscrème, maar das niet bepaald lekker spul.
Maar als je begint met epileren en daarmee door blijft gaan heb je daar later wel profijt van want die haartjes blijven dan steeds beter weg.

Dit, door scheren heb ik best veel ingegroeide haartjes en littekens gekregen.

Okii! Miss kan ik ook eerst ontharingscreme gebruiken omdat dat niet zo veel pijn doet en daarna dan epileren want dan heb ik iets kortere haren zeg maar

of gewoon eerst beginnen met scheren want als je het goed doet kan er amper niks fout gaan.

epileren moet juist met ‘lange’ haartjes.

ik heb je een note gestuurd.

ook weer niet te lang dan doet het veel meer pijn

ja als je alles goed doet kan er amper wat fout gaan wtf :S met scheren snij je jezelf heel makkelijk

als je gevoelig bent voor automutilatie zou ik niet gaan scheren dan heb je een groot risico op express snijwondjes enzo

^wtf?

Ik zou gewoon beginnen met scheren.

zo hé jij reageert ook al wat heftig he?

Ja indd, als je rustig met een goed mesje scheert snij je jezelf minder snel als je even snel met een oud mesje scheert.