Ontharen waar?

Hee,
Dit is eigenlijk prive maar ik moet het weten, (Ik weet het wel maar )
Word er onzeker van,
Dus ik wauw aan jullie vragen waar jullie je Scheren :blush:
Groetjes EenMeisje1

Alles behalve op mn hoofd, mn armen & mn buik. x]

… Is dat niet heel logisch eigenlijk? Of denk 'k nu raar?

^haha hoop niet dat jij je rug scheert

haha lol

:’). En rug dan.

hahah ik bedenk me net dat mijn rug een keer geschoren moest worden ivm een tattoo :’)

Ik scheer m’n oksels, privé plekje en benen alleen :’)

ik scheer mijn benen niet… ik heb heel weinig haar dus vind ik het niet nodig om mijn hele leven mijn benen te hoeven scheren. Ook scheer ik heel soms maar mijn oksels omdat mijn haar daar niet echt snel groeit.
Mijn privé plekje onthaar ik met ontharingscréme, maar moet er wel heel voorzichtig mee zijn.

voeten, nek, borsten, tenen, billen :wink:

maarja, standaart: benen, oksels en jweetwel

OMG Ik heb wat gedaan wat ik niet moest doen, Naar een filmpje luisteren van beautyGloss over scheren , Hoe je , je scheer mesje scherper kan maken en langer mee gaat, Uit getest , en zei deed het voor op d’r arm , dus ik deed dat ook maar verkeertesom (SHAAM ME KAPOTT) Om te janken Dus ik ben onzerder geworden ik kijk ook allemaal topic’s waar sommige vrouwen zich scheren En sommige gingen hun armen harsen / Scheren Ofzoo

Maar dit is echt een domme fout !!

Uuh je scheert je omdat je je armen hebt geschoren?
Dat doe ik ook, ik vind die lange haren echt niet sexy ofzo…

gewoon. oksels, benen en prive-plekje…

Voor de rest Oksels Prive Plek Onder benen en boven been

Okee @missdoubleyou Wordt weer wat zekkerder over me Armen Maar als je haren weer aan gegroeit is Zijn ze hard Zacht Donker Licht???

Aah nee! Veel turske vrouwen ontharen hun armen ook!
Valt best mee hoor, het voelen eerst wel als stoppels…moet ik doe het in de zomer eens in de paar weken…zodat ze wat “korter” zijn…maar het is heel anders dan op je benen.
Heb er echt nog nooit een opmerking over gehad. Maak je niet druk, na één keer scheren kan het geen kwaad!

oke gelukkig Ik voel nu wel hardigge Stoppels heb ze maandag geschoren!!
ik laat het nu weer aan groeien en dan kijk ik weell

Ja turkse meisjes doen dat ook Mijn vriendin had het ook 1x gedaan Maar zei heb zoie zo donkere Haren op d’r armen

Zelf wax ik alles. Ik werk er ook dus dat scheelt al een hoop : )

blub