ontharen ? veet ontharingsspray??

heey , ik wil een nieuwe ontharing dinges kopen.
ik zag de reclame van veet ontharingsspray en wil het misschien kopen.
hebben jullie met de veet ontharingsspray ervaring? zoja laat het me weten wat je der van vind.

alvast bedankt oowjah ken je nog betere ontharing dinges kan je het me dan laten weten?

ik zoek een  'goeie' ontharing dinges voor de [b]benen[/b] en [b]bikinilijn[/b].     srry als zo eem topic  bestaat maar ik kon bij de andere topic's niet veel informatie van vinden , daarom doe ik deze topic opnieuw...

Ik zoek hetzelfde.

ik heb geen ontharings spray… maar ik heb wel 1 keer zoon creme gebruikt
ik heb voordat ik het heb gebruikt revieuws en filmpjes op yotuube enzo opgezocht. niemand was echt enthausiast.

uhm… wat ik zelf van de creme vond is dat het erg stinkt! het werkt opzich wel je moet het alleen dik opbrengen, en net iets langer laten zitten dan op de verpakking staat. bij mij stond er niet langer dan 10 minuten maar ik was die geur zat en had het er te vroeg afgespoelt maarja :slightly_smiling_face:
ik vind ook dat de haartjes snel terug groeien. heb deze creme alleen op mn benen geprobeerd.

maarja, misschien gwn probereen ? misschien werkt het wel voor jou :slightly_smiling_face:
je benen worden er trouwens wel suuuuuper zacht van :slightly_smiling_face:

ik heb een tijd zoiets van veet gebruikt, dat schuim met die spatel erbij, weet zo snel even niet of het ook een spray was maar het is wel vergelijkbaar.
het werkt wel, maar ik was heel erg allergisch ervoor, mn benen gingen jeuken en kregen allemaal rode plekken…
maar ja dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn… ik zou zeggen, gewoon kopen en eens proberen?