Ontharen van je bovenlip & zoenen

Ik heb best veel babyhaartjes op mijn gezicht en dat vind ik er niet echt mooi uitzien. Ik heb een beetje een blond ‘snorretje’ en die probeer ik te verbergen door het te harsen of ontharingsmiddel erop te smeren. Hiervan word het erg glad maar na een paar dagen voel ik een klein beetje stoppeltjes als ik met mijn tong langs mijn lippen ga, mijn vraag is:

VOELT MIJN VRIEND DIT NU OOK ALS HIJ MET MIJ ZOENT?:face_with_raised_eyebrow:

Vast niet, hij zoent je toch niet boven je lip?

Misschien een heel klein beetje, maar ik weet 't ook niet. :frowning_face:

Mischien wel, maar een echte man zal je daarom niet mindermogen :wink:

amen :grinning:

idd;)

Ohmylouisvuittonhandbag, een SNOR? Ieewwl…
Als ik je vriend was zou ik je snel dumpen :s

Waar slaat dat nou weer op? Er zijn wel meer meiden met een “snorretje”

HWHAWHASHAHAHAHAAUWHWHAWRUIOASEDFGSAADFGF
JIJ BENT ZO DOM :grinning:

Ik heb ook een snor. xD gister weggehaald, nu heb ik geen gevoel meer in mn bovenlip de komende paar dagen.

Ik denk niet dat hij het voelt, en anders zal hij het echt niet erg vinden!

Dat is Bovenlippluis.
Volgensmij heeft iedereen dat.
Niet weghalen… dan word eht volgensmij alleen amar erger.
Ze moeten maar van je houden met een ‘snorretje’.!

Ja als je snor blond is moet je het niet weghalen! zou ik alleen doen als hij zwart is :x

eeeh ja dat voelt hj wel, ik bedoel als je een jonge zoent dan voel je toch ook stoppels bij zn snor.

daar kan zij toch ook niks aan doen???

kind,
iedereen heeft een snorretje, alleen bij de ene zijn de haartjes gewoon blond en zie je ze niet, een ander heeft pech met donkere haartjes.

ja idd

ik heb het ook ik ga morgen hars dinges kopen om het weg te harse :stuck_out_tongue:
heb je vast niks aan
maar zoals ze zegge als hij een echte man is zal hij niet minder van je gaan houden :slightly_smiling_face:

Je voelt het toch ook als een jongen stoppels heeft bij z’n snor? Dus dan voel je dat bij een meisje ook hoor.

Stoppels van een jongen zijn veel harder.