Ontharen en zelfbruinende lotion?

Hey!
Sinds een paar dagen gebruik ik zelfbruinende lotion van Dove en mijn benen worden er wel bruin van. Het is voor een feest die ik vrijdag heb maar ik had een vraag.
Hoe kan ik het beste ontharen en het optimale resultaat van mijn kleurtje houden? :slightly_smiling_face:
Ik weet niet of de kleur ‘eraf gaat’ of zo, daarom vraag ik het ;p
Alvast bedankt!

Scheren? dat lijkt mij de beste optie, want ik denk dat het er met bijv. ontharingscrème er juist af gaat, en dan scheren zonder scheerschuim?

Upje

Met een ladyshave! Dan haal je alleen haartjes weg en geen kleur, ik zou iig geen scheerschuim gebruiken!

epileren misschien … met harsen trek je miss een laag kleur deraf :stuck_out_tongue:

Epileren is dan de beste optie, want zowel als met scheren als met harsen ben je een soort van aan het ‘scrubben’ en haal je dus het bruine laagje eraf.
2 weken terug had mascha van beautygloss dit ook beantwoord:

Hoe kan je de perfecte zomerbenen routine doen?? Dus in welke volgorde met scheren, scrubben, creme enz?

Leuke vraag :slightly_smiling_face: Scheren geeft hetzelfde effect als scrubben, als je dus je benen geschoren hebt dan heb je die scrub niet nodig. Afhankelijk van hoe snel je haar groeit, elke dag (of om de dag, of om de paar dagen) je benen scrubben en daarna lekker insmeren. Ook bij waxen geldt dat je huid ook gescrubt wordt, dus scrubben is niet meer nodig. Als je de epilator gebruikt (dit gebruik ik zelf) dan moet je wel scrubben. Éen á twee keer in de week je benen even flink scrubben (op dagen dat je niet epileert) en daarna een lekkere crème op doen.

Dus daar heb ik het van :stuck_out_tongue:.

Ik gebruik denk ik dezelfde bruiningscreme. En ik scheer gewoon mijn benen en er gaat niets van mn kleur af.
Het is echt fijne body lotion en hij ruikt echt heerlijk!