Onthaarproblemen!

Misschien zitten meer meiden met dit probleem… Als je scheert komen binnen een paar dagen de haartjes al weer terug en als je dan geen week wacht met scheren en je doet het direct weer wordt het een bloedbad… op sommige plekken ^^… Weet iemand misschien tips?
Werkt harsen of epileren enz. misschien beter?
Ik heb er namelijk zo’n hekel aan dat na een halve week de haartjes al weer terug zijn…

Hmm… Ik heb ook zo iets…

Ik kan niet scheren? Teminste zo lijkt het… Ik zie heel veel meiden en als die zich dan hebben geschoren is het dan mooi glad. Maar bij mij niet, er blijven wel kleine haartjes zitten en stoppels enzoo en t is gewoon heel lelijk. Iemand ook tips voor mij haha? ik houdt dit topic eventjes in de gaten!

xx

Ik heb een alternatief gevonden :slightly_smiling_face:
Veet ontharings creme :slightly_smiling_face:
Je smeert het erop en wacht 6minuten en je doet het er pijnloos af met het schrapertje. Het stinkt misschien wel als je het op doet maar je benen ruiken goed en zijn heel glad. Je ziet ze 3dagen niet en de derde dag mag je het terug gebruiken.
Dit raad ik echt aan !

bij harsen en epileren blijft het ong. 2 weken weg, het doet wel meer pijn maar dan heb je geen last van irritante stoppels :grinning:

tip; http://www.youtube.com/watch?v=S_pHrD2FJZk

Ik scheer wel maar ik heb dan eigenlijk ook nog steeds stoppeltjes, dus ik lees even mee :slightly_smiling_face:

^^Echt super handig

Veet ontharingscrème is best duur, als ik het goed heb 3-5 euro voor een tube terwijl je daar maar een paar keer mee kunt doen.

Ontharingscrème stinkt toch verschrikkelijk? Ik had ooit van veet (een roze tube met een sponsje) en die stonk echt heel erg…

Kan / mag je die Veet ook voor je oksels gebruiken?

dit ga ik proberen! (: (suikerwax)

oeps iets te enthousiast… $$

als je tegen de haarrichting in scheert met een nieuw, scherp mesje dan wordt het mooi glad

die youtube link met waxen is vet handig :slightly_smiling_face:
die ga ik een x uitproberen!

ik heb een scheermesje van mn vader gebruikt omdat mijn eigen bot was. en mijn benen zijn suuuper glad en zacht! terwijl dat eerst nooit was.

ik gebruik ook mannenscheermesjes, heb het gevoel alsof die veel scherper zijn en het veel gladder maken?

ik heb net van dat veetspul voor de bikinilijn uitgeprobeerd waarmee je kan harsen… zeer pijnlijk… maar als je het snel doet en die wasstrips een paar keer gebruikt valt het ook wel weer mee… ongeveer 90 procent is weg bij mij… ben benieuwd hoe lang het weg blijft :wink:

Harsen werkt inderdaad beter, De haren komen meestal pas na een maand terug en ook even lang als zoals ze waren , ze worden niet langer wat wel gebeurt als je scheert.