Ontgroent worden.

Naar mijn idee kom ik steeds vaker, zowel jongens als meisjes, kinderen tegen die zich maar laten ontgroenen door de eerste beste jongen/meisje. Omdat ze er dan bij horen.

Ik vind het persoonlijk nergens op slaan, aangezien ik mij heb laten ontgroenen door mijn huidige vriend die 1 maand op me heeft gewacht omdat ik nog niet durfde te zoenen. Ik zou je laten ontgroenen door iemand die (op dat moment) speciaal voor je is, en niet door de eerste beste jongen.

Mja, dat is mijn mening. Wat vinden jullie hier eigenlijk van?
Ben ik benieuwd na, haha. (:

Dat moet iedereen zelf weten. Zelf wil ik mijn eerste zoen ook met iemand die ik echt leuk vind, niet met een of andere random guy.

Ik vond m’n eerste zoen echt totaal niet belangrijk.

^ nee ik ook niet :’).

ik zoende voor het eerst met mijn huidige vriendje die dat nu al meer dan een jaar is :slightly_smiling_face:

Ik ben door een random guy ontgroend maar als het voor jou belachelijk is moet je het maar niet doen…

Helemaal mee eens. Ik wil dat het een bijzonder iemand is en dat wat wij hebben ook bijzonder is <3
Maar dat is voor iedereen anders

Ik ben ontgroend door mijn eerste vriendje maar het had me ook niet veel uitgemaakt als het een random persoon was geweest. Vind het niet zo’n big deal.

Ik vind (Denk ik) elke eerste zoen met een andere jongen speciaal.

^Dit
Alhoewel het wel met mijn eerste vriendje was, maar het stelde gewoon niks voor.

Ik heb nog niet gezoend. Maar in principe, ik zou het niet heel erg vinden als het met een ‘1 of andere random guy’ is. Dan ben ik er maar vanaf, haha. En stél ik kan niet zoenen, dan weet niet de hele klas dat gelijk + dan heb ik alvast wat oefening gehad voor die ene leuke jongen, die ik nog niet helemaal ken.

Ontgroend.
Mijn eerste zoen was wél belangrijk en met iemand waar ik verliefd op was. Ik zou gewoon nooit met zomaar random mensen zoenen en zeker niet mijn eerste zoen, daar vind ik het gewoon te speciaal voor.

Ik heb mijn eerste zoen ook na een weekje en 2 x afspreken gehad. Maar ik was wel écht verliefd op hem.

Persoonlijk hecht ik niet heel veel waarde aan de eerste zoen, maar dat is voor iedereen anders.
Heb die eerste zoen nog niet gehad btw.

Ik weet eigenlijk niet precies wat voor waarde het voor mij heeft, maar op de een of andere manier zie ik het wel als iets speciaals; degene met wie je als eerste zoent moet wel echt een speciaal persoon zijn denk ik…

ach, ieder zo zijn ding.
Ik vind het wel belangrijk, daarom duurde het ook heel lang haha.

je verwacht meer dan het eigenlijk is … nahja dat had ik