Ontgroening

Hey,
binnenkort ga ik met een groepje afspreken, gewoon een avondje thuis met een beetje drank enzo.
ook jongens die ik al heel lang ken, goede vrienden dus
is het raar om met een goede vriend gewoon te gaan zoenen?
graag serieuze antwoorden, alvast bedankt!

Ligt eraan met welke bedoeling. Als je daarna vrienden wil blijven, kan dat heel ongemakkelijk worden.

Nou ja, niet echt met een bedoeling en daarna gewoon vrienden blijven :slightly_smiling_face:

Het is niet raar, maar je kan je vriendschap wel op het spel zetten. Waarom zou je uberhaupt met je vrienden willen zoenen?

Hmm, riskant maar gewoon lekker doen zeg ik!

Met wat drank kunnen dat soort dingen gebeuren. Ikzelf zou er niet zo veel problemen mee hebben, als ik tenminste zeker weet dat die vriend ook alleen vrienden wilt zijn. Straks wordt ie verliefd op je en ligt er een vriendschap op het spel!

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, maar als je daarna vrienden wilt blijven kan (hoeft niet altijd) ongemakkelijk worden, ligt ook een beetje aan jullie leeftijd.

Ja we zijn beiden 15 :slightly_smiling_face:

Ik zal wel weer een omaatje zijn, maar moet er per se drank bij zijn dan? Ik denk dat je daardoor makkelijker over je grenzen heengaat en later toch spijt krijgt. En aangezien je 15 bent en nog helemaal geen alcohol mag drinken: wat is de meerwaarde dan?
Puur over het zoenen: het kan heel awkward worden, en dat zou jammer zijn. Maar als je daar niet bang voor bent en je vindt m wel leuk: waarom niet?

Ik vind het wel een beetje raar ja, om zomaar random met een normale vriend te gaan zoenen maar dat zal wel weer aan mij liggen. Of ik ben hier te oud voor inderdaad ofzo.

Ik sluit me hier bij aan, maar mocht je gewoon echt willen zoenen, maak er dan een spelletje van. doe doen durven of de waarheid. kun je later altijd de schuld op het spel schuiven haha :beer:

Zijn jullie beiden nog niet ontgroend?

dit