Ontgroening

Hey, ik zit een beetje met een probleem. Ik ga afspreken met een goede vriend, alleen hij wil mij heel graag ontgroenen. Zelf wil ik dat ook, maar we willen allebei geen relatie. Kunnen vrienden ook gewoon met elkaar zoenen en is het zonde van mijn ontgroening?
Beetje vaag dit allemaal, maar ja xx

Het kan wel, maar persoonlijk zou ik het wel zonde vinden. Als jij je er goed bij voelt (en het niet zonde vindt) dan moet je het gewoon doen. :slightly_smiling_face:

Alles kan, maar als je twijfelt kun je het maar beter niet doen

alleen doen als jij er goed bij voelt (en hij ook) en je het ook echt wilt en hij natuurlijk ook haha

het kan wel maar ik zal het met iemand doen waar je echt verliefd op bent want dat gevoel is veel fijner denk ik :slightly_smiling_face:

Ik zou het persoonlijk niet doen, omdat het denk ik fijner is met iemand die je echt leuk vindt. En misschien kan het jullie vriendschap verpesten ofzo.

Hmmm, doe het niet. Als je er zeker over was geweest, had je geen topic geopend.

-

Het kan, als je het wilt en je je er goed bij voelt.
Ikzelf vind niet dat als je zoent je een relatie moet hebben (of moet krijgen)

Het kan, als je het zelf wilt.
Maar als het niets wordt zou ik het wel zonde vinden. Dit is namelijk ook bij mij gebeurd we hebben gezoend, en elkaar daarna gewoon genegeerd

Precies dit. Als je het zelf wil moet je het doen, maar laat hem jou niet dwingen of zo.

ik zelf heb er geen waarde aan gehecht met wie ik voor het eerst gezoend heb, ik weet niet hoe jij in elkaar steekt maar dan zou ik het gewoon doen :’)

Het kan inderdaad als je het wilt.
Ik persoonlijk hecht daar totaal geen waarde aan :’)

Waarom zou je een vriend je laten ontgroenen? Omdat het dan stoer is om te zeggen dat je ontgroent bent? Wacht gewoon lekker tot er een leuke jongen langs komt die het waard is om te zoenen.

Maar in theorie kan het uiteraard.

hoelang ken je die jongen en weetje ongeveer wat voor jongen het is want als het vrij snel is dan gaat ie maar voor 1 ding (tenzij je dat ook wilt). persoonlijk ligt het heel veel aan die 2 dingen dus kijk even watvoor jongen is en dan een afweging maken

precies dit, je moet natuurlijk uiteindelijk zelf weten, maar het klinkt een beetje zovan ik wil zo snel mogelijk ontgroend worden dus ik laat een vriend van mij doen…